bartjuuhn Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Hallo, Kan je op een of andere manier met een vriendin trouwen? dank Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Neen, dat kan je niet. Je kan alleen daten. De enige die trouwt in het spel is Roman, met Mallorie. (klik en klik) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 jammer zou wel vet zijn als je michelle of iemand anders kon trouwen, lekker kindertjes maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 jammer zou wel vet zijn als je michelle of iemand anders kon trouwen, lekker kindertjes maken. Hoezo? Dat je een gezin krijgt en een baan krijgt? Maar je kan niet trouwen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Nou ik zou egt geen kinderen met michelle willen (Die veraadster ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Mensen, het blijft een GTA game he Als je wil trouwen en kindjes krijgen, koop dan The Sims. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 , Maar je kan op een gegeven moment na THE SNOW STORM niet meer met haar daten.[/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 , Maar je kan op een gegeven moment na THE SNOW STORM niet meer met haar daten.[/font] Nee, omdat ze dan zegt dat ze undercover is, en dat ze je al een tijdje in de gaten houd. Ze heeft je dus veraden, en Niko haat Michele, vandaar dat de vriendschap over is.[/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Niko lijkt me niet echt een goede vader, hij vermoord talloze agenten, misschien wel zn eigen kind Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Niko lijkt me niet echt een goede vader, hij vermoord talloze agenten, misschien wel zn eigen kind Ach zolang dat kind geen toekomst plannen als agent heeft denk ik niet dat er een vlieg aan de lamp zit.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Waarom zou je dat eigenlijk willen je hebt niet eens een fatsoenlijk leven en de tijd (ingame) gaat veel te snel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 zoals iemand anders al zei als je dat wil moet je maar The Sims gaan spelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Toepasselijke naam Mr.Bellic BTW= die missie heet mr. and ms. bellic wanneer ze trouwen maar als je revenge kiest gaat Roman dood. Je kan wel je vriendinnen daten als je hoog genoeg hebt kun je mee naar binnen gelijk een Achievement-Trophie.[/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 Je kan wel degelijk trouwen, op Youtube heb ik er een filmpje van geplaatst. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 Je kan wel degelijk trouwen, op Youtube heb ik er een filmpje van geplaatst. welke dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts