Dr.Oppai Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 halo.ik heb net de police maverick gestolen maar als ik uitstap stijgt hij vanzelf op!hoe kan dit?hij kwam toen op de grond en nu kan ik niet meer instappen want de achterkant is er daardoor afgegaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Waar heb jij die politie maverick gevonden, want ik zou die ook willen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Nee je kan er dan niet meer in. Je moet wel op de grond staan en niet W (PC) inhouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Nee je kan er dan niet meer in. Je moet wel op de grond staan en niet W (PC) inhouden. (heb xbox)en ik druk niks!als niko AL HALF UITGESTAPT IS stijgt hij pas!hoe kan dat? en platypus:schiet de piloot dood met een sniper van de maverick als je op een gebouw staat en SOMS blijft de heli heel als hij op de grond komt,maar niet altijd Bewerkt: 15 april 2009 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Dit is dan toch denk ik een bug. @Platypus: Hier zijn al zo veel topic's over zoals deze... Zoekfunctie EDIT: Gebeurt het vaak of alleen nu? Bewerkt: 15 april 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Dit is dan toch denk ik een bug. @Platypus: Hier zijn al zo veel topic's over zoals deze... Zoekfunctie EDIT: Gebeurt het vaak of alleen nu? altijd maar alleen met police maverick met de andere helies niet,dus het licht niet aan mn controller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Heb je alle tips opgevolgd en land je echt wel goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Heb je alle tips opgevolgd en land je echt wel goed? ja ik sta gewoon stil op de grond,stap uit zonder iets intedrukken(behalve uitstap knop),en als niko bijna uitgestapt is vliegt hij ineens omhoog :?en valt hij na een paar meter weer op de grond(kapot) Bewerkt: 15 april 2009 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Dat is echt heel raar ik zal even kijken. Hij is nog heel als je land hé? Bewerkt: 15 april 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Bedankt allebei voor jullie hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Bedankt allebei voor jullie hulp Wat deden we. BTW: wordt dit niet gebumpt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Bedankt allebei voor jullie hulp Wat deden we. BTW: wordt dit niet gebumpt? hoezo er is maar 3minuten niet gepost en nu weet hij hoe hij de maverick van politie moet krijgen ;)dat deden we Bewerkt: 15 april 2009 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Bedankt allebei voor jullie hulp Wat deden we. Mij geholpen, over hoe je de Police Maverick vindt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Ik zal het echt niet meer weten Iemand anders zal wel snel met een oplossing komen. EDIT: O, het was niks net 2 uur geleden ook gevraagd Maar je krijgt sowieso wanted. Bewerkt: 15 april 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Ik zal het echt niet meer weten Iemand anders zal wel snel met een oplossing komen. ik heb een half uur op police maverick staan lopen schieten,heb ik hem en na 2 minuten is hij kapot dus ik hoop het maar Bewerkt: 15 april 2009 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.