Jump to content

Is de garage van Pegorino te gebruiken?


TZG

Recommended Posts

Hallo allemaal

Aangezien Jimmy Pegorino zo'n mooie garage heeft, vroeg ik me af, kun je hier ook auto's in zetten en vervolgens ze laten staan door te saven? Lijkt me wel erg leuk eigenlijk :D Andermans garage gebruiken :puh: Ik heb nog wel wat auto's die ik wil hebben, dus ik heb extra ruimte nodig, vandaar :{

Bewerkt: door GTA4gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal

Aangezien Jimmy Pegorino zo'n mooie garage heeft, vroeg ik me af, kun je hier ook auto's in zetten en vervolgens ze laten staan door te saven? Lijkt me wel erg leuk eigenlijk :D Andermans garage gebruiken :puh: Ik heb nog wel wat auto's die ik wil hebben, dus ik heb extra ruimte nodig, vandaar :{

Neen je kan geen auto's in andere garages saven, dit kan alleen maar in parkeervakken voor je safe houses.

Link to comment
Delen op andere websites

Neen je kan geen auto's in andere garages saven, dit kan alleen maar in parkeervakken voor je safe houses.

Kleine toevoeging.

Nadat je safehouse in broker afbrandt[/font] kan je het gele vak daar ook nog steeds gebruiken. Tevens kan je ook de parkeervakken voor de loft van Playboy X[/font] gebruiken als je besloten hebt om Dwayne[/font] te vermoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ok, bedankt voor de informatie. :D Wel jammer dat het niet kan :N Gooi er maar een slotje op :slotje:

Er spawnt wel altijd een Cognoscenti. :Y

ik heb gehad dat er en keer en witte cognoscenti respawnde

wel jammer dat je niks in de garage kan stoppen heb nog wel een plek nodig voor motoren

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de garagedeur opendoen, maar of je kan saven weet ik niet. Ik ga zo meteen even proberen (morgen dan). Misschien gaat het. Ik post wel een berichtje met of het lukt of niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de garagedeur opendoen, maar of je kan saven weet ik niet. Ik ga zo meteen even proberen (morgen dan). Misschien gaat het. Ik post wel een berichtje met of het lukt of niet ;)

Dan zal ik je moeten teleurstellen want Hanneswasco, :tu:

De beste GTA IV kenner heeft dit al getest en helaas doet de garage het niet.

Maar als je het zelf wilt proberen ga ik je niet hinderen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...