TZG Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Hallo allemaal Aangezien Jimmy Pegorino zo'n mooie garage heeft, vroeg ik me af, kun je hier ook auto's in zetten en vervolgens ze laten staan door te saven? Lijkt me wel erg leuk eigenlijk Andermans garage gebruiken Ik heb nog wel wat auto's die ik wil hebben, dus ik heb extra ruimte nodig, vandaar Bewerkt: 15 april 2009 door GTA4gamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Hallo allemaalAangezien Jimmy Pegorino zo'n mooie garage heeft, vroeg ik me af, kun je hier ook auto's in zetten en vervolgens ze laten staan door te saven? Lijkt me wel erg leuk eigenlijk Andermans garage gebruiken Ik heb nog wel wat auto's die ik wil hebben, dus ik heb extra ruimte nodig, vandaar Neen je kan geen auto's in andere garages saven, dit kan alleen maar in parkeervakken voor je safe houses. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Neen je kan geen auto's in andere garages saven, dit kan alleen maar in parkeervakken voor je safe houses. Kleine toevoeging. Nadat je safehouse in broker afbrandt[/font] kan je het gele vak daar ook nog steeds gebruiken. Tevens kan je ook de parkeervakken voor de loft van Playboy X[/font] gebruiken als je besloten hebt om Dwayne[/font] te vermoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 En voordat je die missie doet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Ok, bedankt voor de informatie. Wel jammer dat het niet kan Gooi er maar een slotje op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Ok, bedankt voor de informatie. Wel jammer dat het niet kan Gooi er maar een slotje op Er spawnt wel altijd een Cognoscenti. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Ok, bedankt voor de informatie. Wel jammer dat het niet kan Gooi er maar een slotje op Er spawnt wel altijd een Cognoscenti. ik heb gehad dat er en keer en witte cognoscenti respawnde wel jammer dat je niks in de garage kan stoppen heb nog wel een plek nodig voor motoren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 wel spijtig mocht je zijn huis dan kunnen gebruiken als savehouse, met al die appartementen dat je dan hebt ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
comrade458 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Je kan de garagedeur opendoen, maar of je kan saven weet ik niet. Ik ga zo meteen even proberen (morgen dan). Misschien gaat het. Ik post wel een berichtje met of het lukt of niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Je kan de garagedeur opendoen, maar of je kan saven weet ik niet. Ik ga zo meteen even proberen (morgen dan). Misschien gaat het. Ik post wel een berichtje met of het lukt of niet Dan zal ik je moeten teleurstellen want Hanneswasco, De beste GTA IV kenner heeft dit al getest en helaas doet de garage het niet. Maar als je het zelf wilt proberen ga ik je niet hinderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
comrade458 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Okey, maar ika ga toch maar eens proberen, je weet maar nooit Ik heb vandaag wel nog geen tijd gehad om te spelen, dus mischien straks ofzo. grtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 In Deal Breaker wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.