RuftCrush Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Hallootjes, Zoals sommigen misschien al hebben gemerkt, ben ik een enorme aanhanger van Resistance. Ultieme storyline, en de online mode ownt ook! Maar dit topic is zoals je ziet om te discussiëren over Resistance 2, het vervolg op RFOM (lol duhh). Wat kan je in dit topic allemaal bespreken? - Deel hier je ideeën over Resistance 2. - Wat zijn je verwachtingen? - Heb je nieuwtjes over Resistance 2? En anders zijn er nog talloze andere dingen waar je over kan praten als het maar met Resistance 2 te maken heeft lol. P.S. Boelewoelewoeb Reageren
studio dewolf Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik heb stuk van artikel gelezen over resistance 2. Het speelt zich af in San Franciso. Reageren
philip14 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Het speelt zich af in verschillende Amerikaanse steden. Was hier niet al een topic over? Reageren
M4X Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Een discussie topic was er geloof ik nog niet, en er valt een hoop te discusseren aangezien de game pas na de zomer uitkomt. Hier even een aantal feitjes op een rijtje: Het verhaal begint in IJsland, waar je eindigde in Resistance 1 Er komt een nieuw wapen in voor, de Splitter, die je kan vergelijken met een minigun De co-op mode kan je met maarliefst 8 mensen spelen De multiplayer mode kan je met 60 mensen spelen, met 30 per team Resistance 2 staat dus al op mijn verlanglijstje Reageren
thug Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 ik dacht dat je vliegtuigen kon besturen online en offline. online kun je nu ook met autos rijden of beter gezegt tanken Reageren
TZG Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Hallo allemaal Ik ben zelf natuurlijk groot fan van GTA, maar ik speel ook regelmatig Resistance 2. Ik vroeg me af wie dit spel allemaal heeft en wat jullie ervan vinden. Ik had Fall Of Man ook, en ik vind dit een erg goede opvolger! Zeker het spelen waard. Ben inmiddels in rank 32 online. Had de campagne al snel uitgespeeld GTA4Gamer (sorry als het al bestond, heb de zoekfunctie gebruikt, maar niks gevonden...) Reageren
gta master 1 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik heb de game eens een week lang van een kameraad geleent, omdat hij die game gratis bij z'n PS3 kreeg (en COD: WAW). Zelf vond hij het niks en speelde hij veel liever Call of Duty: World at War, dus had hij er geenproblemen mee dat ik hem leende. IK had eerder al de closed beta gekregen van sony, en die vond ik erg tegenvallen. Tooen ik de volledige game speelde en de single player opstarte wist ik niet wat ik zag: het was zeker een van de beste single players die ik ooit had gespeeld: De verhaallijn was zo meeslepend. Super! De Co-op vindt ik weer iets minder, maar hij is ok. En bij de multiplayer blijf ik bij m'n oordeel die ik bij de closed beta ook had: k** Ik heb de game 1 week geleend, en heb in die week tijd de hele singleplayer op medium (als ik het goed heb) uitgespeeld. En dan nog te bedenken dat ik ook nog GTA IV en Far Cry 2 speelde die week en ook nog best veel huiswerk had Singleplayer: 9.8 Co-op: 8 Multiplayer: 5 Totaal: 7.6 Groetjes Jarno, Reageren
Ikkes Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 >>> Door Ikkes: Topics samengevoegd <<< Zelf heb ik de game niet, de voornaamste reden hiervan is dat ik niet echt van shooter houdt die niet realistisch zijn, dus met aliens zijn o.i.d. . Wel heb ik hem een keer gespeeld en het speelde opzich wel lekker en online is het spel ook wel goed, was zelf wel redelijk te spreken over de closed Beta. Reageren
TZG Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik heb de game eens een week lang van een kameraad geleent, omdat hij die game gratis bij z'n PS3 kreeg (en COD: WAW).Zelf vond hij het niks en speelde hij veel liever Call of Duty: World at War, dus had hij er geenproblemen mee dat ik hem leende. IK had eerder al de closed beta gekregen van sony, en die vond ik erg tegenvallen. Tooen ik de volledige game speelde en de single player opstarte wist ik niet wat ik zag: het was zeker een van de beste single players die ik ooit had gespeeld: De verhaallijn was zo meeslepend. Super! De Co-op vindt ik weer iets minder, maar hij is ok. En bij de multiplayer blijf ik bij m'n oordeel die ik bij de closed beta ook had: k** Ik heb de game 1 week geleend, en heb in die week tijd de hele singleplayer op medium (als ik het goed heb) uitgespeeld. En dan nog te bedenken dat ik ook nog GTA IV en Far Cry 2 speelde die week en ook nog best veel huiswerk had Singleplayer: 9.8 Co-op: 8 Multiplayer: 5 Ik vind de multiplayer eigenlijk best wel leuk, maar ik begrijp dat jij em niet leuk vind. Meestal is het online veel te chaotisch! Je moet er maar van houden... Totaal: 7.6 Groetjes Jarno, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.