CJ Johnson Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 ik mag nu naar de driving school maar daar moet ik als "ingangsexame" ronddraaien me slippende banden ofzoiets maar het lukt me niet echt, hoe ga ik ooit binnegerake in die school? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 ik mag nu naar de driving school maar daar moet ik als "ingangsexame" ronddraaien me slippende banden ofzoiets maar het lukt me niet echt, hoe ga ik ooit binnegerake in die school? Ik zou zeggen.... blijven oefenen totdat ''t je wél lukt... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 DAar is hij niet zo veel mee hé Het is eigenlijk doodsimpel : JE moet X en vierkantje samen indrukken en dan een 360 graden cirkel maken en klaar is kees Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 dat is gewoon even wennen gewoon vierkantje en kruisje tegelijk induwen en dan met uwe joystick naar links of rechts,zo heb ik het tenminste gedaan gtrzzzzzz :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 (bewerkt) MSS heb je hier wat aan *KLIK HIER* Bewerkt: 13 mei 2005 door bjorn12 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Niet allemaal hetzelfde antwoorden. 1 antwoord is wel genoeg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ Johnson Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 ok, bednakt he tis gelukt, maar nu zit ik met die tweede (180°) en ik begrijp het wederom ni goe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 ok, bednakt he tis gelukt, maar nu zit ik met die tweede (180°) en ik begrijp het wederom ni goe ah dan kan ik je weer helpen *KLIK HIER* en dan moet je helemaal na benede en dan zie je Back To School daar staan al de misie's en dan klik je daar op en dan zie je de uitleg !!!!! IK denk dat je nu wel verder kunt he. en voor hulp bij verdere misie's kun je hier kijken *KLIK HIER* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Kijk nou maar eerst alles bij de Walkthrough. Als je het dan nog niet snapt gebruik je even de zoekfunctie, en snap je het dan nóg niet, dan stuur je me een PM over of dit topic weer open mag. Voorlopig; Topic Closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts