Jump to content

FTD

GTA Monster

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedemiddag,

Ik vraag me af of hier mensen zijn die op FTD zitten, en nee, dit is geen bericht om reclame te maken of leden te werven, want dat vind ik zelf dope shit..!

Geplaatst:
Goedemiddag,

Ik vraag me af of hier mensen zijn die op FTD zitten, en nee, dit is geen bericht om reclame te maken of leden te werven, want dat vind ik zelf dope shit..!

En wat is FTD?

Geplaatst:
Goedemiddag,

En wat is FTD?

Ik heb FTD,

FTD is een nieuwsgroep server waarop je de NZB files ( zie het maar als .torrent files ) kan downloaden,

om de NZB files te gebruiken heb je newsleecher of een ander programma nodig.

dit downloaden gaat enorm snel en normaal heb ik er een film van 4.7gb binnen een uurtje mee binnen ( ongeveer. )

hopelijk snap je het nu ;)

PS: zie ook *** & ***

Geplaatst:

@hierboven: Als ik heel eerlijk moet zijn kun je FTD niet gebruiken om te downloaden. Daarom heeft er ook nooit een knop gezeten voor downloaden. Staff van FTD geeft het zelf toe. FTD is alleen gemaakt om de database door te bladeren.

Geplaatst:

Lijkt me niet nodig om een topic te openen om te vragen wie er op FTD zit. Daarnaast vind ik het ook gewoon dope shit om topics te sluiten. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...