Jump to content

gta5

Recommended Posts

Geplaatst:
weet er iemand waneer gta5 uitkomt :tu:
Nee, daar is nog niets officieels over naar buiten gebracht...het wachten is nu eerst nog op het 2e deel van de downloadable content voor GTA IV op de X-Box 360, die volgens mij ergens eind 2009 uit zal komen. Reken er dus maar sowieso op dat het dit jaar niet meer gaat worden.

Welkom op het Forum trouwens :)

Geplaatst:

Het gaat inderdaad nog heel lang duren...

Ehm, Er zijn hier al héél veel topics over maar dit maakt denk ik niet uit omdat je nieuw bent :)

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

2009? Ik had ergens gehoord dat het pas eind 2010 uit zou komen

Maar 2009 is natuurlijk ook goed :tu:

Oja Dit is mijn 50ste bericht xD :dans:

Bewerkt: door Mevin
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Komen er eerst niet een aantal tussenversies van GTA IV voordat deeltje 5 überhaupt komt.

Lijkt me dat deel 4 ook weer een gehele era wordt zoals deel 3.

• 1 maand later...
Geplaatst:
Komen er eerst niet een aantal tussenversies van GTA IV voordat deeltje 5 überhaupt komt.

GTA4 is al een era.

GTA4, TLAD, TBOGT, Chinatown wars.

Maar ik denk dat gta 5 niet eens in 2010 uitkomt.

Geplaatst:

GTA4 is al een era.

We mogen blij zijn als hij in 2011 komt :puh:

Geplaatst:

GTA4 is al een era.

ID want als het nog langer gaat duren als GTA SA naar GTA IV dan moeten ze nog wel met wat zoetmakertjes komen :puh:

Geplaatst:

GTA4 is al een era.

ID want als het nog langer gaat duren als GTA SA naar GTA IV dan moeten ze nog wel met wat zoetmakertjes komen :puh:

Nou als je het goed bekijkt is GTA 5 missrien weer een nieuwe era. En tot nu toe komt iedere nieuwe Era uit op een nieuwe generatie consoles. Kijk maar naar GTA I & II, III en IV

GTa I & II Era = PS1

GTA III Era = PS2

GTA IV Era = PS3

Ik gebruik de playstation omdat daar iedere gta op Advance & CW na is uitgekomen.

Als je het dus een beetje uit een andere hoek bekijkt zou gta IV op een Ps4 uitkomen.

Geplaatst:
Nou als je het goed bekijkt is GTA 5 missrien weer een nieuwe era. En tot nu toe komt iedere nieuwe Era uit op een nieuwe generatie consoles. Kijk maar naar GTA I & II, III en IV

GTa I & II Era = PS1

GTA III Era = PS2

GTA IV Era = PS3

Ik gebruik de playstation omdat daar iedere gta op Advance & CW na is uitgekomen.

Als je het dus een beetje uit een andere hoek bekijkt zou gta IV op een Ps4 uitkomen.

Je bedoelt zeker Grand Theft Auto V (5).

Geplaatst:

Als jij info wilt kun je het krijgen :tu:

GTA V

1: Komt 2010 uit

2: te groot voor x Box

3: waarschijnlijk vice city!

Ik vind dat de makers eens lef moeten hebben en een nieuwe stad maken niet denken aan winst want spelers kopen toch iedere GTA game wel als ze er eenmaal weg van zijn net als ik maak het geen fuck uit :tu:

Ik wil iedereen alvast vragen om beetje actief te zijn op t forum ik wil graag een mail sturen naar de gasten van rockstar games maar weet iemand een goed adres ? :puh: zou super zijn!

Geplaatst:

GTA V

Ik vind dat de makers eens lef moeten hebben en een nieuwe stad maken niet denken aan winst want spelers kopen toch iedere GTA game wel als ze er eenmaal weg van zijn net als ik maak het geen fuck uit :tu:

Ik wil iedereen alvast vragen om beetje actief te zijn op t forum ik wil graag een mail sturen naar de gasten van rockstar games maar weet iemand een goed adres ? :puh: zou super zijn!

inderdaad, maar ik denk dat ze in de toekomst ( over een aantal jaar ) gewoon een complete staat kunnen maken of een compleet land................ zou echt tof zijn................. maar zover zijn we nog niet :puh:

Geplaatst:

GTA V

okee, waar baseer jij die info op?

Ten eerste, waar staat dat de volgende gta in 2010 uitkomt?

Ten tweede, voor de xbox kunnen ze eht op meerdere schijfjes doen, er is wss tegen die tijd alweer een nieuwe xbox.

3. Waar baseer je dat op? het kan net zo goed Kansas zijn of Apeldoorn, dat word echt nergens op gebaseerd.

Dus iets neiuws voor je, geef ten minste argumenten

Geplaatst:

GTA V

Dat is jou zelfbedachte info. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...