chips Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 op youtube zie ik filmpjes in replay, maar ik vraag me af hoe je de replay activeerd? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 De replay bekijk je door op 'F1' te drukken, je zult dan de laatste 30 seconden van je spel zien. In de replay mode zullen hier en daar wel veel bugs zijn, maar daar moet je niet op letten. Als je een goede/vette/leuke/ongelofelijke replay hebt moet je op 'F2' drukken, dan sla je de replay op als favoriet. Je kunt je favorieten replay bekijken door op 'F3' te drukken. Als je een favoriete replay hebt en je drukt weer op F2 zal de oude verwijderdt worden en de nieuwe in z'n plaats komen. De replay functie is in de PS2 en Xbox versie eruit gehaald. Reageren
007 Harings Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 jammer dat het uit de PS2 eruit is gehaald het zou leuk geweest zijn als het er nog in was Reageren
chips Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 De replay bekijk je door op 'F1' te drukken, je zult dan de laatste 30 seconden van je spel zien. In de replay mode zullen hier en daar wel veel bugs zijn, maar daar moet je niet op letten. Als je een goede/vette/leuke/ongelofelijke replay hebt moet je op 'F2' drukken, dan sla je de replay op als favoriet. Je kunt je favorieten replay bekijken door op 'F3' te drukken. Als je een favoriete replay hebt en je drukt weer op F2 zal de oude verwijderdt worden en de nieuwe in z'n plaats komen. De replay functie is in de PS2 en Xbox versie eruit gehaald. ja maar ik heb et op de ps2 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Dan heb je die functie ook niet! De replay functie is speciaal voor de PC versie toegevoegd. De PS2 en Xbox hebben ook geen HDD om het filmpje op te slaan, waardoor het niet mogelijk is op een console. Vergelijk het met de Video-Editor van GTA IV, die is er ook alleen voor de PC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.