hbp Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) wie weet of je deze auto ook op de ps2 kan spellen en nog een tweede vraag kan je ook in de tram rijden groetjes hbp Bewerkt: 16 april 2009 door hbp Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) wie weet of je deze auto ook op de ps2 kan spellen en nog een tweede vraag kan je ook in de tram rijden groetjes hbp Modden op de PS2 is niet mogelijk En de tram die in San Fierro rondrijdt, is alleen bestuurbaar m.b.v. de Enterable Tram Mod, en ik geloof dat je de Tram ook in San Andreas MultiPlayer kunt besturen.(SA:MP) Bewerkt: 16 april 2009 door Mr. Sugo Reageren
hbp Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 oke bedankt ik heb nog en vraagje ik wil online spellen. kan dat met de ps2 groetjes hbp Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 oke bedankt ik heb nog en vraagje ik wil online spellen. kan dat met de ps2 groetjes hbp Nee, dat kan niet. Op de PC heb je wel mods genaamd SA:MP en Multi Theft Auto waarbij je online kunt spelen tegen andere spelers. Reageren
hbp Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 ook bedankt jammer groetjes hbp Reageren
007 Harings Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Modden op de PS2 is niet mogelijk En de tram die in San Fierro rondrijdt, is alleen bestuurbaar m.b.v. de Enterable Tram Mod, en ik geloof dat je de Tram ook in San Andreas MultiPlayer kunt besturen.(SA:MP) dat is leuk een mod om in de tram te kunnen ik zal het eens proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.