Dexist Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Hey! Ik wil zeer binnenkort weer samp gaan spelen, was er mee gestopt toen gta IV kwam . Ik zat toen op een leuke stunt server van [XTC] weet naam niet precies meer. maar die is gestopt kwam in laatst achter... nu was mijn vraagje weten jullie leuke (Nederlandse) stunt servers? (ip kan je wel pm-en als je wilt) Reageren
Remcconen Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Voor een stunt server moet je Remi-X PMen. Hij is lid van dit forum. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Je hebt een server genaamd Awesome Stuntages waar je lekker kunt stunten. Hij staat onder het kopje Official. Reageren
luuksa Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Je hebt een server genaamd Awesome Stuntages waar je lekker kunt stunten. Hij staat onder het kopje Official. kan je me de site van de server geven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.