Jump to content

Een hartstikke gaaf idee! :O

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Voordat ik mijn idee uitleg, het spijt me als dit de verkeerde categorie is, want ik ken deze forum nog steeds niet zo goed, het is ongelooflijk groot! :puh:

Nou, mijn idee is:

een hele grote oorlog tussen de Grove Street, Ballas en Vagos. Je hebt op verschillende plekken pickups voor levens of armour, en ook wapens. Dan ook iets met een gemodde american.gxt zodat er wat tekst in schermpjes komen voor hints/tips, info, etc.

En dan tegelijkertijd een soort kleine storyline erin, en dat jijzelf moeilijk bent om de doden, omdat het een hartstikke grote oorlog is (een klein beetje moeilijker om te doden want je moet wel een beetje DM'ing skills hebben).

Zou dat niet hartstikke cool zijn? :puh:

Als iemand het zou kunnen maken zou ik het ook op andere forums vertellen en credits naar die perso(o)n(en) geven die het gemaakt heeft/hebben :).

EDIT: en ook dat er ook maar iets gebeurt dat je naar een ander eiland moet, wat dan ook (niet verplicht lol)

Bewerkt: door SuspiciousOne

Hartstikke cool, maar de vagos gaat niet lukken, want groves is bevriend met vagos. :) En het zijn heel veel player spawns en dat gaat SA overbelasten denk ik. ;)

@Dutchy: oeps foutje. :$

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Groves bevriend met Vagos? No way! De groves zijn bevriend met de Varrio Los Aztecas. En wat betreft overbelasting: je hoeft toch niet alles tegelijk te spawnen? ;)

Denk niet dat iemand zoiets groots wil maken. Je kunt het ook in een missie gooien, en die maken met behulp van Design Your Own Mission.

Geplaatst:

Maar ik ben nog een n00b scriptor en weet alleen hoe ik GXT moet modden (alleen teksten veranderen) en in de Main SCM hoe ik een CJ bij kan spawnen en een camera laten bewegen.

Verder ben ik gewoon simpelweg schroot in scripten, IMO.

Maar kan iemand het dus maken? :(

Geplaatst:
Maar kan iemand het dus maken? :(

Zie Dutchy's link. Daarmee kun je je eigen missies maken zonder ook maar één vinger uit te steken naar SCM-modding.

Geplaatst:
Ja kweet maar die kut CLEO laat mijn spel altijd crashen =/

Dan heb je waarschijnlijk een verkeerde versie of je installeert/gebruikt hem niet goed.

Als je wilt kunnen we je hiermee helpen zodat je alsnog met CLEO kan werken. :Y

Geplaatst:

Maar ik vind CLEO niet erg leuk.

Ik wil dat het via het originele scripten gebeurt, voor een of andere reden :D

Geplaatst:

Wat een ongelooflijke onzin. CLEO is gewoon scripten, alleen met paar extra opcodes. Niemand gaat het scripten voor je, hoor... Dat lijkt me nogal logisch, aangezien een mod maken veel tijd en energie kost.

Maar ik vind CLEO niet erg leuk.

Ik wil dat het via het originele scripten gebeurt, voor een of andere reden :D

Ik begrijp je best, eerst wilde ik dat ook omdat ik CLEO eigenlijk een soort programma is dat niet iedereen kent en omdat ik hoorde dat veel mensen er problemen mee hadden. Echt SCM scripten is ook moeilijker dan CLEO als ik het goed heb. Maar met CLEO heb je wel de meest originele mods die je nooit als een SCM script zult tegenkomen. Neem nu als voorbeeld de mod waarbij haaien je kunnen vermoorden, als je deze mod installeert of is gemaakt als SCM mod, dus main.scm, dan zou je alleen die mod kunnen en verder niks.

Omdat de maker dan rekening moet houden met de script mod(s) die jij hebt geinstalleerd. Maar met CLEO kun je gewoon oneindig veel mods invoegen die allemaal tegelijk werken. Je kunt dus de mod van de haaien gebruiken maar bijvoorbeeld ook een mod waarmee je kan surfen.

Oftewel, CLEO biedt gewoon veel meer mogelijkheden.

Grtz RD :cya:

Edit: Ja hoor, kom ik met een megapost aan, is Dutchy weer eerder. :duh:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

Dutchie: nou ik zou het graag zelf willen doen met wat hulp van een paar vrienden die foutjes zouden verbeteren en zo, maar ik kan zelf niet al die dingen en school staat erbij in de weg..

RD: hahahaha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...