Jump to content

Krijg hem niet 100% uitgespeeld


ShaggyBas

Recommended Posts

Hoi, ik heb ff een vraagje. Ik heb GtaIV voor 98,12% uitgespeeld. Alleen die laatste 2% krijg ik niet. Ik heb alle activiteiten gedaan (waar ik bijna zeker van ben). Ik heb de hele checklist doorgelopen.

Ik heb alleen Michelle en Katie niet 100%. Kan dat daardoor komen? En zo ja is daar wat aan te doen, of moet ik nu de hele game opnieuw spelen? Als het daar niet aan kan liggen dan zal ik voor de zekerheid nog een x alle activiteiten gaan doen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes Bas

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan niet liggen aan 100% fondness van Michelle en Kate, deze zijn namelijk niet benodigd voor de 100% game progress. Ik denk zelf dat je toch nog enkele activiteiten moet doen, heb je de hoge score van QUB³D al gehaald, al een spelletje darts, pool en bowling gewonnen, en heb je zeker alle activiteiten met Packie, Little Jacob en Brucie gehaald, heb je ook hun speciale vaardigheden vrijgespeeld? Want volgens mij zal je één of meerdere van bovenstaande dingen nog moeten doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt inderdaad niet aan Kate en/of Michelle.

Als je een bepaalde richting in het spel kiest,

gaat Kate dood en zal je dus het spel nooit meer 100% kunnen halen wat niet het geval is...

Als je op google zoekt zie je bij de eerste 2 linkjes goede checklisten staan, dat is wellicht handig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt inderdaad niet aan Kate en/of Michelle.

Als je een bepaalde richting in het spel kiest,

gaat Kate dood en zal je dus het spel nooit meer 100% kunnen halen wat niet het geval is...

Als je op google zoekt zie je bij de eerste 2 linkjes goede checklisten staan, dat is wellicht handig :)

Op WikiGTA staat er ook een handige checklist hoor. ;)Kijk hier maar...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de checklist gevonden, die is idd stukken beter dan die ik had. Ik zal de activiteiten nog een keer doen. Ben blij dat ik de game niet opnieuw hoef te doen :7 Die mini games heb ik allemaal gedaan. Dus het zal ergens bij de activiteiten liggen.

Thanks voor de hulp :tu:

Groetjes

Bewerkt: door ShaggyBas
Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA staat er ook een handige checklist hoor. ;)Kijk hier maar...
Haha ohja, natuurlijk. Maar die staat toch ook wel tussen die google links? ^_^
Ik heb de checklist gevonden, die is idd stukken beter dan die ik had. Ik zal de activiteiten nog een keer doen. Ben blij dat ik de game niet opnieuw hoef te doen :7 Die mini games heb ik allemaal gedaan. Dus het zal ergens bij de activiteiten liggen.

Thanks voor de hulp :tu:

Groetjes

Graag gedaan ShaggyBas, heel veel succes! :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...