Jump to content

Gta IV voor de XBox 360


klimgorilla

Recommended Posts

Ik wil een xbox360 gaan kopen maar heb je persé Xbox360 live gold nodig?

en werkt Gta IV wel goed op de Xbox360 Arcade?

Groetz Klimgorilla

Je hebt geen Xbox Live nodig om GTA:IV singleplayer te kunnen spelen. En het maakt niet uit welke Xbox je hebt (Arcade, Pro/Premium of Elite) Maar als ik jou was zou ik toch voor de Pro of Elite gaan omdat je dan een harddisk hebt. Wat je wilt op den duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een arcade moet je de accesoires er nog bij kopen... niet doen dus

Pro is goed genoeg, heb ik ook gedaan :)

Xbox live gold krijg je er inderdaad 1 maand gratis bij, kun je gelijk voor 2 tientjes TLAD kopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de snelle reactie hier heb ik wat aan!

kan ik op de arcade ook later een HardDisk erop zeten?

en zal de hard disk ook leuk zijn en nodig zijn voor offline players?

Zitten er ook verschillen in de Consoles van X box 360 Arcade , pro en elite

Bewerkt: door klimgorilla
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de snelle reactie hier heb ik wat aan!

kan ik op de arcade ook later een HardDisk erop zeten?

Jazeker. Toch raad ik het aan om de "Pro" versie te kopen omdat die harddisks los duurder zijn dan als dat je hem meteen op een "Pro" hebt. Daarnaast loopt GTA IV niet helemaal soepel op de Arcade als je geen HDD hebt en je kan zonder HDD je Xbox niet updaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de snelle reactie hier heb ik wat aan!

kan ik op de arcade ook later een HardDisk erop zeten?

Jazeker. Toch raad ik het aan om de "Pro" versie te kopen omdat die harddisks los duurder zijn dan als dat je hem meteen op een "Pro" hebt. Daarnaast loopt GTA IV niet helemaal soepel op de Arcade als je geen HDD hebt en je kan zonder HDD je Xbox niet updaten.

Wat voor soort dingen kan ik dan tegen komen zonder hard disk.

en als ik nou settings iets lager zet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf meteen eentje gekocht met een 120 gig schijf. En die heb je echt nodig, 60 gig is sneller vol als je denkt. Zeker als je veel DLCs gaat downloaden. Muziek wil kunnen afspelen, en fanatiek gebruik maken van Xbox Marketplace. Wat je nooit moet doen is een acarde kopen, dan moet je namelijk alles via memorycards doen. Dat is niet erg handig, en ook die zijn snel vol. En je kan bijvoorbeeld geen The Lost And Damned spelen.

Bij een normale Xbox zit alles bij, een headset, controller, en vaak ook nog wel games. Alhoewel, toen ik mijn XBox kocht kreeg ik er geen gold bij. Wel bij GTA IV..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf geen xbox-eigenaar, maar volgens de verkopers, is het verschil dat er ook 512MB intern geheugen in zit i.p.v. 256MB, en dat er een HDMI-poort op zit.

En settings lager zetten? Nee, het is geen pc-game. Een xbox blijft een xbox en de ene is niet krachtiger dan de ander, er valt dus niets aan settings aan te passen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Xbox360 heeft sowieso geen intern geheugen, maar je krijgt er wel een memory kaart bij geleverd. Standaart heeft elke Xbox nu een HDMI poort en een 256mb memory kaart, tenzij er een HDD bij zit.

Link to comment
Delen op andere websites

als je veel online wilt spelen, raad ik je toch een ps3 aan, want je haalt het verschil van de aanschafprijs er dan wel uit, aangezien online spelen op de ps3 gratis is.

Jahoor ik wist wel dat er een PS3'er zou komen die zou gaan zeiken over dat hij een PS3 moet kopen :duh:

Als je veel online gaat spelen, raad ik je een Xbox aan, want dan heb je een veel betere service. Ook heb je 3 jaar garantie.

En je hebt trouwens ook geen TLAD op de PS3, maar dat terzijde.

En @Galiorix: Jawel, de Arcade heeft intern geheugen, voor het geval je geen memorycard bij je hebt.

@klimgorilla: Koop gewoon een Pro. Heeft een HDD en je krijgt er betere spellen bij. ;) Ik raad aan om hem te kopen bij Bol.com want daar krijg je goede spellen er bij.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niets anders doen dan mij aansluiten bij DVT. (Saai, hè... :7 ) Ik heb zelf een 360 Elite. Het voordeel van de PRO en de ELITE is, dat je je GTA Game ook kan installeren op de HHD. Niet dat je dan zonder de DVD erin GTA kan spelen, maar het grote voordeel is wel dat het ding een stuk minder lawaai maakt, en de game loopt soepeler. :D

Je hebt je ingeschreven op het GTAForum, dus ik ga er wel vanuit dat je alles uit je game wilt halen. Dan is bovenstaande al een pré. Daarnaast heb je nog de 360 Exclusive DLC, twee grote episodes die alleen worden gereleased op XBOX LIVE. :Y Geloof me, de eerste hebben we al gespeeld, dat wil je dus echt niet missen! :tu:

Verder is er hier op het forum een té vette GTA IV Clan aanwezig, 360 Only, met eigen Clan Achievements en nog veel meer, dus neem je console zeker mee online! Het is echt aan te raden, het kost wat, maar dan heb je ook wat. Je kan zeggen van Microsoft wat je wilt, maar het XBOX LIVE netwerk houden ze keurig schoon over het algemeen!

De GTA IV game heeft een enorm sterke singleplayer, maar de multiplayer modes zijn het ook dubbel en dwars waard. Moraal van deze post, investeer een beetje meer dan je van plan was, en je verdient het dubbel terug! :tu:

Succes met je aankoop!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...