spike2148 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Oke dus ik heb een server klok gemaakt. Maar als de tijd over de 12:00 komt en je gaat dood, reset het naar ochtend tijd (1:00, 2:00 etc.) is er een manier om dit te stoppen? alvast bedankt Reageren
Sandra Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Je zal dan zelf een klok moeten scripten. Reageren
spike2148 Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Je zal dan zelf een klok moeten scripten. // ongamemodeinit() SetTimer("TimeF", 1000, 1); //ergens anders new serverh = 12, serverm = 00; forward TimeF(); public TimeF() { serverm += 1; if (serverm == 59) { serverh += 1; serverm = 00; } if (serverh == 12 && serverm == 59) { serverh = 00; serverm = 00; } } zoals ik al zij ik heb een server klok gemaakt... Reageren
Sandra Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Maar heb je ook de textdraw die de tijd laat zien? Reageren
spike2148 Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Maar heb je ook de textdraw die de tijd laat zien? nee ik heb dit bij onplayerconnect SetPlayerTime(playerid, serverh, serverm); TogglePlayerClock(playerid, true); Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Zoals je kunt lezen op de SA-MP wiki is TogglePlayerClock niet gesynchroniseerd met andere spelers. Als je dood gaat wordt de klok bovendien 6 uur verder gezet net als in de single player. TogglePlayerClock referentie Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik ben momenteel bezig met een script, de Remi-X Time Tools, dat ik binnenkort zal releasen. Ik moet nog een paar kleine dingen fixen. Ik denk dat je daar wel wat aan hebt. Een paar features: -Synched real life time -Random weather -s'Nachts op de klok? Ook in het spel. Mijn progress staat nu op 90%, maar als je wilt kan ik het huidige FilterScript morgen wel posten, tenzij je op de 100% wacht. Reageren
spike2148 Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ik ben momenteel bezig met een script, de Remi-X Time Tools, dat ik binnenkort zal releasen. Ik moet nog een paar kleine dingen fixen. Ik denk dat je daar wel wat aan hebt. Een paar features: -Synched real life time -Random weather -s'Nachts op de klok? Ook in het spel. Mijn progress staat nu op 90%, maar als je wilt kan ik het huidige FilterScript morgen wel posten, tenzij je op de 100% wacht. Is jouw keuze^^ doe wat je wilt, maar ik zoek een klok bijv die op CrazyBobs server.. Reageren
Remcconen Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 De klok van Remi-X is perfect. Datum, tijd van de host, zelfs secondes. Zomerweer in de zomer, met af en toe een hele kleine regen bui, heftige stormen in de herfst etc. Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Zo, ik ben nu niet op de PSP, dus ik kan wat meer posten. Nogmaals wat features. -Weer verandering, om het uur, op seizoen -Een klok, loopt op elke seconde -De kloktijd loopt op servertijd -Laat ook datum van vandaag zien, dus er staat nu 17 April 2009 -Zet gametijd ook om, dus is het 12 uur smiddags op de host, dan ook ingame. Is het snachts, ook ingame. Dat word elke minuut gewijzigd, en elk uur zie je dat bij server Info. Wat ik nog ga maken: -GMT Zones -Alle bugs er een beetje uit halen Pastebin << het FS nu. Kan je rechtstreeks gebruiken, geen wijziging nodig. Behalve het FS toevoegen aan je server.cfg Reageren
Thinkie Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Zo, ik ben nu niet op de PSP, dus ik kan wat meer posten.Nogmaals wat features. -Weer verandering, om het uur, op seizoen -Een klok, loopt op elke seconde -De kloktijd loopt op servertijd -Laat ook datum van vandaag zien, dus er staat nu 17 April 2009 -Zet gametijd ook om, dus is het 12 uur smiddags op de host, dan ook ingame. Is het snachts, ook ingame. Dat word elke minuut gewijzigd, en elk uur zie je dat bij server Info. Wat ik nog ga maken: -GMT Zones -Alle bugs er een beetje uit halen Pastebin << het FS nu. Kan je rechtstreeks gebruiken, geen wijziging nodig. Behalve het FS toevoegen aan je server.cfg TextDrawSetString(Text:TextdrawMonth, string); je kan ook gewoon 'Text:' weghalen dat bespaart je een beetje tijd ;P Reageren
Crusher!! Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Zo, ik ben nu niet op de PSP, dus ik kan wat meer posten.Nogmaals wat features. -Weer verandering, om het uur, op seizoen -Een klok, loopt op elke seconde -De kloktijd loopt op servertijd -Laat ook datum van vandaag zien, dus er staat nu 17 April 2009 -Zet gametijd ook om, dus is het 12 uur smiddags op de host, dan ook ingame. Is het snachts, ook ingame. Dat word elke minuut gewijzigd, en elk uur zie je dat bij server Info. Wat ik nog ga maken: -GMT Zones -Alle bugs er een beetje uit halen Pastebin << het FS nu. Kan je rechtstreeks gebruiken, geen wijziging nodig. Behalve het FS toevoegen aan je server.cfg woow remi nice Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Dit is ook wel erg omslachtig gemaakt: //TextDraw if (hour < 10) { format(string, sizeof(string), "0%d", hour); TextDrawSetString(Text:TextdrawHour, string); } else if(hour >= 10) { format(string, sizeof(string), "%d", hour); TextDrawSetString(Text:TextdrawHour, string); } if (minute < 10) { format(string, sizeof(string), ":0%d", minute); TextDrawSetString(Text:TextdrawMinute, string); } else if (minute >= 10) { format(string, sizeof(string), ":%d", minute); TextDrawSetString(Text:TextdrawMinute, string); } if (second < 10) { format(string, sizeof(string), ":0%d", second); TextDrawSetString(Text:TextdrawSeconds, string); } else if (second >= 10) { format(string, sizeof(string), ":%d", second); TextDrawSetString(Text:TextdrawSeconds, string); } Je kan het beter gewoon zo doen, bespaart code en proces werk, want zo hebben alle getallen sowieso 2 cijfers. //TextDraw format(string, sizeof(string), "%02d", hour); TextDrawSetString(Text:TextdrawHour, string); format(string, sizeof(string), ":%02d", minute); TextDrawSetString(Text:TextdrawMinute, string); format(string, sizeof(string), ":%02d", second); TextDrawSetString(Text:TextdrawSeconds, string); Reageren
spike2148 Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 (bewerkt) dit kan makkelijker als ik jou was, ik zou hier eens kijken, misschien is dit wat om je script aan te passen PROBLEEM IS OPGELOST, NU NOG SERVERDAYS TE MAKEN Bedankt iedereen die heeft geholpen^^ Bewerkt: 17 april 2009 door spike2148 Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Da's ook al zo'n slecht script if (hour == 0){SetWorldTime(0);} if (hour == 1){SetWorldTime(1);} if (hour == 2){SetWorldTime(2);} if (hour == 3){SetWorldTime(3);} // etc, etc, etc. In plaats van het dan gewoon zo te doen: SetWorldTime(hour); Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.