SuspiciousOne Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 uhm ja, de vorige topic ging een beetje dood en kreeg mijn antwoord niet echt dus.. hoe kan ik een andere actor naar een locatie laten lopen/rennen/sprinten? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Paar voorbeelden. 07CD: AS_actor 80@ walk_to 362.2674 -2035.844 6.836 stop_with_angle 270.0 within_radius 4.0 0804: AS_actor 95@ walk_to 2351.97 -1170.26 27.013 angle 0.0 radius 0.2 animation "GRLFRD_KISS_03" IFP_file "BD_FIRE" 4.0 LA 0 LX 0 LY 0 LF 0 LT -1 07A3: AS_actor $10516(12@,8i) run_to_and_follow_actor $PLAYER_ACTOR wait_radius_between 5.0 and 10.0 0850: AS_actor 95@ follow_actor $PLAYER_ACTOR 05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 681.8004 -474.1063 15.5363 mode 4 3000 ms // versionA 05F5: AS_actor 43@ goto_point 2516.686 -1675.861 13.1227 mode 4 5500 ms // versionB 0603: AS_actor 65@(48@,3i) goto 2493.82 -1669.91 12.8 mode 7 timelimit -1 // versionC 0637: AS_actor -1 goto 2075.15 -1363.85 23.85 mode 6 turn_radius 0.5 stop_radius 5.0 look_at_actor $PLAYER_ACTOR 06C2: AS_actor -1 goto -1762.369 951.1278 23.7487 mode 4 turn_radius 1.0 stop_radius 1.0 actor 37@ with_offset 0.0 0.0 0.0 Of als je snel wilt. 00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 345.5621 306.2212 998.4484 Eentje werkt vast wel. Je moet alleen nog de coördinaten en de variabele veranderen. Reageren
SuspiciousOne Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Bedankt BB . En moet ik dan (bij het eerste voorbeeld) nog iets doen met die within_radius of is dat maar gewoon iets wat niet echt iets doet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.