frankyyguy Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik vroeg mij af of het ook mogelijk is om de lijst met "ontmoete" spelers uit de ps3 te verwijderen. Misschien is dit een beetje vreemd. Waarom zou ik zoiets willen? Ik speel momenteel Far Cry 2, en wil graag tijdens een Playermatch de spelers waar ik het laatst mee heb gespeeld uitnodigen via "ontmoete" spelers. Al deze spelers zitten door elkaar.... De spelers van de vorige dag, of 2 dagen terug zitten tussen de spelers waar ik "pas" tegen gespeeld heb. Dit vind ik erg lastig, en vroeg me daarom af of ik die lijst niet kan verwijderen zodat ik weet WIE ik uit nodig Ik hoop snel dat iemand me kan helpen Reageren
.Stan Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Volgensmij gaat dit NIET, Sorry Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Nee dit kan niet. Dan moet je ze bij vrienden zetten. Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Maar als je deze lijst zou verwijderen wat toch niet mogelijk is dan kan je toch helemaal niemand meer uitnodigen. Maar degene waarmee je 2 dagen geleden hebt gespeeldt staan ook helemaal onderaan de lijst dus degene waar je "pas" mee hebt gespeeldt staan van boven enzo moeilijk is het niet om een naam te onthouden. Reageren
Scheme015 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 wel mogelijk.... eerst de spelers bij geblokkeerde spelers zetten en dan die spelers bij geblokkeerde verijwderen dan zijn ze weg.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.