jordir Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 ik ben geen supper vlieger maar ik heb wel de vliegschool voltooit er kwam alleeen een hutsler kan ik nog de stuntplane en de hunter krijgen als ik meer goud haal ? en zoo niet kan ik de 100% nog halen ? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Gebruik in het vervolg een topic-titel die concreter is. Als het gaat om de vliegschool en niet om vliegen in het algemeen gebruik je dus de vliegschool als titel. Daarnaast een vriendelijk doch dwingend verzoek om eerst een subforum uit te zoeken en pas daarna een nieuw topic aan te maken. On-topic: gouden medailles zijn niet nodig om het spel voor 100% uit te spelen. Je kan de vliegschool zo vaak doen als je wilt, je kan op elke moment je scores verbeteren. Reageren
jordir Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 dus ik kan de hunter en de stuntplane krijgen beetje domme vraag: weet iemand waarvoor ik goud moet halen om de hunter te krijgen ? (er zijn er 2 met hunter eentje heb ik goud ander zilver) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ja, de Stuntplane krijg je als alle medailles van de vliegschool minimaal zilver zijn, de Hunter als alle medailles goud zijn. PS Als alle medailles goud zijn heb je alle drie de voertuigen en niet één tegelijk; dus Rustler, Stuntplane en Hunter naast elkaar. De Hustler verschijnt nooit op het vliegveld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.