Thinkie Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 hey allemaal, een vriend van mij heeft het volgende probleem, hij is niet banned van mijn server, maar als hij probeert te connecten staat er dat die banned is. weet iemand het probleem (heb banlist leeg gehaald) Reageren
David22 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ingame inloggen als rcon-admin, en dan het volgende commando gebruiken: /rcon unban <ip> Waarbij <ip> het IP-adres van je vriend is . Reageren
Thinkie Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ingame inloggen als rcon-admin, en dan het volgende commando gebruiken: /rcon unban <ip> Waarbij <ip> het IP-adres van je vriend is . (heb banlist leeg gehaald) lees even had server ookal gerestart en gechecked of er nog bans zijn bijgekomen Reageren
Ymosky Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Als de banlist toch al leeg is kun je hem beter helemaal verwijderen (samp.ban) en vervolgens de server herstarten. Reageren
David22 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Ingame inloggen als rcon-admin, en dan het volgende commando gebruiken: /rcon unban <ip> Waarbij <ip> het IP-adres van je vriend is . (heb banlist leeg gehaald) lees even had server ookal gerestart en gechecked of er nog bans zijn bijgekomen Rullez had ook ooit eens het probleem dat hij banned was, maar dat samp.ban nergens te bekennen was... Daarom dacht ik dat ik het maar even kon posten, je kan trouwens ook even /rcon reloadbans proberen. Heb je trouwens een gedownloade gamemode? Kijk dan eens of er in de map scriptfiles een bestandje staat met de naam van je vriend, en verwijder of re-name deze. Bewerkt: 16 april 2009 door David22 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.