Jump to content

virusje of hack poging

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, mede forum genoten

Ik krijg steeds een melding van nod32 binnen dat er een dreiging is soms met ip en dan weer een map.

ik neem aan dat het een worm.

ip aderes : >>> Door Thundercover: Gelieve geen IP-adressen op het forum te plaatsen.<<<

threat:

newheur_PE virus

bestand

x[1].exe

clicknow/exe.

prossecor lijst is rustig geen hoge getallen enz.

ccleaner er over gehaald

nod32 laten scannen

zo even adware smartscan vond wel iets

strax even malwarebytes gebruiken

maar ik denk zelf dat het van buitenaf is.

Windows xp heb ik

alvast bedankt

Geplaatst:

zoek es gewoon op je pc of je die bestandjes nog kan vinden? zoja: verwijder direct van je pc en uit je prullenbak, zoek daarna nog eens in je taakbeheer bij processen of je nergens de namen van die bestandjes terugvind bv: nadat je je pc opnieuw heropgestart hebt, vergeet wel niet te zorgen dat processen van alle gebruikers weergegeven worden, als het er terug bijstaat, proces beëindigen en pc goed laten scannen

Geplaatst:

ehm, de files handmatig verwijderen is niet bepaald slim, 90 % van de virussen is memory resident en bevind zich in het hogere deel van het geheugen, hierdor hebben ze toegang tot vrijwel alles en kunnen zulke dingen ook detecteren, waarna ze zichzelf laten uitvoeren of zelfs de pc laten crashen.

Geplaatst:

Ik zou je graag helpen maar veel weet ik er helaas niet van :N Ik zou je doorverwijzen naar Nucia.eu ;) Dat is een vBulletin Board (Forum) speciaal voor PC beveiliging ;)

Geplaatst:

met de hand verwijderen is wel erg leuk als het een worm is.

naja avg is bezig heb 43 stuks gevonden tot nu al zit op 900.000bestanden ik denk dat het nog ff 3x over zijn kop gaat

maar we zullen zien

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...