r.deroos Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 hallo wat is de kwaliteit bij iv als je op medium speelt? graag als vergelijking san andreas op high, behalve resolutie. vb. IV op medium is hetzelfde als ...(resolutie sa) en alles op high, of bijna high enz. groetjes ps welke patches moet ik downloaden wil ik gta iv goed spelen, men heeft nl. problemen van patches. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 GTA IV op medium is niet vergelijkbaar met GTA SA op wat voor niveau dan ook, het is 1000x beter. Ik zou patch 1 en 3 downloaden, 2 schijnt vooral problemen te geven. Reageren
[ION]Leviathan Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Zelfs op Low is de game nog zwaarder dan San Andreas op High, mooi is slechts een mening. Kwa patches is het gewoon aan te raden op de meest recente te draaien, al merk ik bij mezelf dat er wat problemen komen met de regen sinds de laatste patch, onafhankelijk van mijn grafische instellingen. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Op high is het mooist medium is normaal en low is echt lelijk. Gewoon de patches downloaden anders kan je Live niet gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.