RobbieB Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Welkom bij Het grote The-West.nl Topic Heb je vragen? Wil je iets melden? Heb je tips voor beginners? Post het allemaal hier! Of heb je zelf hulp nodig? Vraag het dan gerust aan mij. Mijn profiel heet RobbieDaBoogeyman Bewerkt: 16 april 2009 door RobbieB Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 hey hoe kan je uit een stad geen zodat je een nieuwe kan joine? Reageren
RobbieB Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2009 hey hoe kan je uit een stad geen zodat je een nieuwe kan joine? Je gaat naar het stadhuis, je klikt op inwoners. In de linkerhoek staat "Uit de stad treden" Klik erop en je bent eruit. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) hey hoe kan je uit een stad geen zodat je een nieuwe kan joine? Je gaat naar het stadhuis, je klikt op inwoners. In de linkerhoek staat "Uit de stad treden" Klik erop en je bent eruit. dankje o en waar is het bidden voor in dat spel?of is het gewoon voor niks ? Bewerkt: 7 mei 2009 door thegodfather91 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) sorry voor de bump en de dubbelpost :$ :$ maar weet iemand waar handelen met indianen is?ik kan het echt nergens vinden,dank je. Bewerkt: 11 juli 2009 door thegodfather91 Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Dan zit je nog meer dan 80 arbeidspunten van die arbeid vandaan. Het heeft dezelfde vaardigheden nodig als gewoon Handel Drijven, alleen de moeilijkheid is hoger. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Dan zit je nog meer dan 80 arbeidspunten van die arbeid vandaan. Het heeft dezelfde vaardigheden nodig als gewoon Handel Drijven, alleen de moeilijkheid is hoger. ik vraag waar het is niet wat ik er voor nodig heb. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Kheb dit spel gespeeld maar algauw dommelde ik erbij in slaap. Reageren
moechy Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 hey hoe kan je uit een stad geen zodat je een nieuwe kan joine? Je gaat naar het stadhuis, je klikt op inwoners. In de linkerhoek staat "Uit de stad treden" Klik erop en je bent eruit. dankje o en waar is het bidden voor in dat spel?of is het gewoon voor niks ? Je moet bidden voordat je uitbouwt in de stad. Krijg je betere spullen in de winkels. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 hey hoe kan je uit een stad geen zodat je een nieuwe kan joine? Je gaat naar het stadhuis, je klikt op inwoners. In de linkerhoek staat "Uit de stad treden" Klik erop en je bent eruit. dankje o en waar is het bidden voor in dat spel?of is het gewoon voor niks ? Je moet bidden voordat je uitbouwt in de stad. Krijg je betere spullen in de winkels. dat was toch maar een gerucht? Reageren
moechy Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 hey hoe kan je uit een stad geen zodat je een nieuwe kan joine? Je gaat naar het stadhuis, je klikt op inwoners. In de linkerhoek staat "Uit de stad treden" Klik erop en je bent eruit. dankje o en waar is het bidden voor in dat spel?of is het gewoon voor niks ? Je moet bidden voordat je uitbouwt in de stad. Krijg je betere spullen in de winkels. dat was toch maar een gerucht? Nee hoor. Het is echt zo. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 oke en weet je toevallig waar handelen met indeanen is?die heb ik nodig voor een opdracht maar ik kan het niet vinden Reageren
moechy Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 oke en weet je toevallig waar handelen met indeanen is?die heb ik nodig voor een opdracht maar ik kan het niet vinden Nee srry. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 oke en weet je toevallig waar handelen met indeanen is?die heb ik nodig voor een opdracht maar ik kan het niet vinden Is dat de naam van je opdracht of van de werkzaamheid? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 oke en weet je toevallig waar handelen met indeanen is?die heb ik nodig voor een opdracht maar ik kan het niet vinden Is dat de naam van je opdracht of van de werkzaamheid? je moet voor de opdracht zoveel uur met indeanen handelen,er is wel een handeldrijven maar dat is met goudzoekers en dat heb ik geprobeert maarals ik dat dan heb gedaan dan is is niet voltooid(ja ik heb erest de opdracht gestart voorik begon) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.