Jump to content

The West

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Welkom bij

Het grote The-West.nl Topic

Heb je vragen?

Wil je iets melden?

Heb je tips voor beginners?

Post het allemaal hier!

Of heb je zelf hulp nodig?

Vraag het dan gerust aan mij.

Mijn profiel heet RobbieDaBoogeyman

Bewerkt: door RobbieB
  • 2 weken later...
  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

20

• Phoenyxar

14

• moechy

5

• RobbieB

2

Geplaatst:
hey hoe kan je uit een stad geen zodat je een nieuwe kan joine?

Je gaat naar het stadhuis, je klikt op inwoners. In de linkerhoek staat "Uit de stad treden"

Klik erop en je bent eruit.

Je gaat naar het stadhuis, je klikt op inwoners. In de linkerhoek staat "Uit de stad treden"

dankje ^_^ o en waar is het bidden voor in dat spel?of is het gewoon voor niks :bonk: ?

Bewerkt: door thegodfather91
  • 2 maanden later...

sorry voor de bump en de dubbelpost :$ :$

maar weet iemand waar handelen met indianen is?ik kan het echt nergens vinden,dank je.

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

Dan zit je nog meer dan 80 arbeidspunten van die arbeid vandaan.

Het heeft dezelfde vaardigheden nodig als gewoon Handel Drijven, alleen de moeilijkheid is hoger.

Geplaatst:
Dan zit je nog meer dan 80 arbeidspunten van die arbeid vandaan.

Het heeft dezelfde vaardigheden nodig als gewoon Handel Drijven, alleen de moeilijkheid is hoger.

ik vraag waar het is niet wat ik er voor nodig heb.

• 4 weken later...
Geplaatst:

dankje ^_^ o en waar is het bidden voor in dat spel?of is het gewoon voor niks :bonk: ?

Je moet bidden voordat je uitbouwt in de stad. Krijg je betere spullen in de winkels.

Geplaatst:

Je moet bidden voordat je uitbouwt in de stad. Krijg je betere spullen in de winkels.

dat was toch maar een gerucht?

Geplaatst:

dat was toch maar een gerucht?

Nee hoor. Het is echt zo.

Geplaatst:

oke en weet je toevallig waar handelen met indeanen is?die heb ik nodig voor een opdracht maar ik kan het niet vinden :N

Geplaatst:
oke en weet je toevallig waar handelen met indeanen is?die heb ik nodig voor een opdracht maar ik kan het niet vinden :N

Nee srry.

Geplaatst:

Is dat de naam van je opdracht of van de werkzaamheid?

Geplaatst:

Is dat de naam van je opdracht of van de werkzaamheid?

je moet voor de opdracht zoveel uur met indeanen handelen,er is wel een handeldrijven maar dat is met goudzoekers en dat heb ik geprobeert maarals ik dat dan heb gedaan dan is is niet voltooid(ja ik heb erest de opdracht gestart voorik begon)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...