Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Zo ver zit ik niet hoor dan, welk level heb je en welke wereld(1 waarschijnlijk). Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Zo ver zit ik niet hoor dan, welk level heb je en welke wereld(1 waarschijnlijk). het is een opdracht alleen voor avontariers he.en ik ben lvl 39 in wereld 1 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik ben goudzoeker(oid) Level 42, kan je dan niet helpen . Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik ben goudzoeker(oid) Level 42,kan je dan niet helpen . goudzoeker?welk type is dat?soldaat,dualist,avonturier of bouwer?want dat is het karakter dat je heb he niet het type. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik ben goudzoeker(oid) Level 42,kan je dan niet helpen . goudzoeker?welk type is dat?soldaat,dualist,avonturier of bouwer?want dat is het karakter dat je heb he niet het type. Ik ben avonturier , nu ik het heb gechekt. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik speel als Jon-asses op w1,w3 en w4 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik speel als Jon-asses op w1,w3 en w4 Originele naam , ik heb ook zo'n originele naam . Ook op 1, 3 en 4. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik ben goudzoeker(oid) Level 42,kan je dan niet helpen . goudzoeker?welk type is dat?soldaat,dualist,avonturier of bouwer?want dat is het karakter dat je heb he niet het type. Ik ben avonturier , nu ik het heb gechekt. dus heb je al opdrachten van mugridge? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik ben goudzoeker(oid) Level 42,kan je dan niet helpen . goudzoeker?welk type is dat?soldaat,dualist,avonturier of bouwer?want dat is het karakter dat je heb he niet het type. Ik ben avonturier , nu ik het heb gechekt. dus heb je al opdrachten van mugridge? Wie is Mugridge???? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) dat is de opdracht gever voor avonturiers only.elk type heeft een speciaal opdracht gever die alleen voor dat type is en in het gaval van de avonturier is dat deze gozer.(hij is niet gelijk vanaf het begin in de bar. edit@Mugridge Mugridge is een duistere vent. Zijn vette glimlach is bijna ondraaglijk, maar hij lijkt precies te weten wat hij wil. dat staat er als je op zijn poppetje drukt. Bewerkt: 9 augustus 2009 door thegodfather91 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 dat is de opdracht gever voor avonturiers only.elk type heeft een speciaal opdracht gever die alleen voor dat type is en in het gaval van de avonturier is dat deze gozer.(hij is niet gelijk vanaf het begin in de bar Waar vind je die 'gozer' dan, want bij mij is er niemand anders hoor, kom je die misschien na een bepaalde opdracht tegen? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) dat is de opdracht gever voor avonturiers only.elk type heeft een speciaal opdracht gever die alleen voor dat type is en in het gaval van de avonturier is dat deze gozer.(hij is niet gelijk vanaf het begin in de bar Waar vind je die 'gozer' dan, want bij mij is er niemand anders hoor, kom je die misschien na een bepaalde opdracht tegen? gewoon in de saloon,hij zit naast de sjerif.wel na een paar opdrachten maar hij zit er al redelijk snel hoor.hij heeft een grijze schirt aan. Bewerkt: 9 augustus 2009 door thegodfather91 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 dat is de opdracht gever voor avonturiers only.elk type heeft een speciaal opdracht gever die alleen voor dat type is en in het gaval van de avonturier is dat deze gozer.(hij is niet gelijk vanaf het begin in de bar Waar vind je die 'gozer' dan, want bij mij is er niemand anders hoor, kom je die misschien na een bepaalde opdracht tegen? gewoon in de saloon,hij zit naast de sjerif.wel na een paar opdrachten maar hij zit er al redelijk snel hoor.hij heeft een grijze schirt aan. Ik heb die niet best wel raar. PS: Hoe noem jij eigenlijk . Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) a Bewerkt: 7 september 2010 door BoerDave Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 in the west heet ik theNLgodfather91 en ik zit in de stad rotterdam 010. Ik heb men eigen stad doe ik altijd Polèné[/font], de bloeiperiode is wel al weg , maar ze is wel groot genoeg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.