Sandro di Pablo Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Goedenavond iedereen, Toen ik vandaag na enkele maanden weer SA:MP wou spelen, bleef de serverlijst leeg terwijl dit vroeger niet zo was. Zelfs na uninstallen en re-installen was het probleem nog niet van de baan. Moet je misschien, na het openen van het programma, nog ergens anders een instelling veranderen of zo? Het is al zo lang geleden dat ik het nog gespeeld heb... Weet iemand hiermee raad? Reageren
David22 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Het is niet vreemd dat je geen server kan zien. Versie 0.1b is namelijk al verouderd, en voor deze versie bestaan waarschijnlijk geen servers meer. Het is aan te raden 0.1b te deïnstalleren en daarna versie 0.2X, de recenste versie van SA-MP, te installeren. Deze is de downloaden op de SA-MP site. Reageren
Sandro di Pablo Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ah, hartelijk bedankt weet je toevallig ook hoe je het zoeken naar servers kan stoppen? Want mijn scherm blijft maar flikkeren :S ... Reageren
David22 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ah, hartelijk bedankt weet je toevallig ook hoe je het zoeken naar servers kan stoppen? Want mijn scherm blijft maar flikkeren :S ... Zover ik weet is dit niet mogelijk, je kan natuurlijk even op internet zoeken naar het IP van de server die je leuk vind en die toevoegen aan je favorieten. De enige andere optie is even wachten tot de serverlijst is geladen . Of het vakje 'Not Empty' aanvinken, dit scheelt ook alweer een hele hoop servers . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.