graafschap.b Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 ijndelijk we weten hoe je de 3d bestanden kan openen.. en dan ook nog wel gelijk in 3ds max. http://gtaiv3dmodelexporter.blogspot.com/ ik weet het hoort hier niet maar tog het is geen show en ook gene hulp gezogt. Reageren
.Senne Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Als ik het zo lees, is het nog steeds een exporter, en niet een importer. Je kan dus wel 3d models uit 't spel in 3ds max zetten, maar niet vanuit 3ds max in het spel.. Je kan ze dus wel bewerken, maar niet in-game zetten denk ik. Bewerkt: 16 april 2009 door senneken Reageren
graafschap.b Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Als ik het zo lees, is het nog steeds een exporter, en niet een importer. Je kan dus wel 3d models uit 't spel in 3ds max zetten, maar niet vanuit 3ds max in het spel..Je kan ze dus wel bewerken, maar niet in-game zetten denk ik. je kan wel geijk hebben want ik heb het zelf nog niet getest en zo. iets te veel werk en ben nog bezig in het wapen/water/en ped script Reageren
David22 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Als ik het zo lees, is het nog steeds een exporter, en niet een importer. Je kan dus wel 3d models uit 't spel in 3ds max zetten, maar niet vanuit 3ds max in het spel..Je kan ze dus wel bewerken, maar niet in-game zetten denk ik. Als men eenmaal weet hoe je de models eruit kan halen, zal het ook niet lang meer duren voordat men door heeft hoe je ze er weer in kan zetten, denk ik. Een importer zal dus niet lang meer op zich laten wachten... Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Morgen ochtend om 8 uur begin ik meteen met het maken van Nederlandse voertuigen! Reageren
Puma Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ga nou niet meteen het hele freakin' forum spammen daarmee, je hebt ook al een topic geopend in de showroom, en daarbij is dit al maanden bekend. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Eh, 1: Senneken, je zegt het precies omgekeerd, het is juist een importer, en geen exporter, je import het model naar het programma, en export vanuit het programma, (dus niet andersom dat je import naar het spel en export vanuit het spel ofzo, want zo zeg je dat niet).. en 2: Het is al heel lang mogelijk om IV voertuigen te importeren, namelijk met het importscript dat in Zmodeler V2.2.0 zit, te downloaden op www.zmodeler2.com, je moet hem alleen wel even registreren om gebruik te kunnen maken van welk importscript dan ook. Voor 3dsmax is er ook al een hele tijd geleden een script gemaakt(dacht ik tenminste) om te kunnen importeren. Naar ik weet(ik ben niet helemaal up to date) is het nog niet mogelijk ook te exporteren. Ik ga zelf binnenkort een paar auto's van GTA IV helemaal aanpassen zodat ze er in SA goed uit zien, en ze dan voor GLD gebruiken. Overigens zijn zo'n beetje alle auto's en nog wat andere voertuigen uit IV al in SA gezet, ookal zijn dat gewoon straight conversions. Dat wil dus zeggen dat ze gewoon de IV bodytextures en IV banden textures en alles gebruiken, wat er, vind ik, in SA minder goed uit ziet dan de standaard SA textures. (Je moet maar even googlen als je die wagens in SA wil hebben, zijn niet moeilijk te vinden.) Bewerkt: 16 april 2009 door Mythbuster Reageren
.Senne Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Eh,1: Senneken, je zegt het precies omgekeerd, het is juist een importer, en geen exporter, je import het model naar het programma, en export vanuit het programma, (dus niet andersom dat je import naar het spel en export vanuit het spel ofzo, want zo zeg je dat niet).. Wat doet dat er nou toe, ik zeg hoe ik het opvat en het komt uiteindelijk toch op hetzelfde neer. Jij bekijkt het alsof je het import in 3ds, ik bekijk het alsof ik het export uit de game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.