Jump to content

Nieuwe laptop

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga misschien een laptop kopen en ik heb en rondgekeken. Nu heb ik deze gezien. Die kan toch wel spellen als GTA San Andreas aan? Of is er nog een betere laptop voor max. 500 euro?

(want dat is mijn budget).

Geplaatst:
Ik ga misschien een laptop kopen en ik heb en rondgekeken. Nu heb ik deze gezien. Die kan toch wel spellen als GTA San Andreas aan? Of is er nog een betere laptop voor max. 500 euro?

(want dat is mijn budget).

die laptop kan makkelijk gta san andreas aan dar hoef je je echt geen zorgen over te maken.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar voor GTA IV moet je er niet teveel van verwachten hoor, misschien dat je hem op low redelijk kan draaien maar veel meer ook niet :N

EDIT= Sorry, nogal dom :bonk: , ik dacht dat hij ook voor GTA IV vroeg, foutje :roll:

Bewerkt: door GTAfan054
Geplaatst:
Maar voor GTA IV moet je er niet teveel van verwachten hoor, misschien dat je hem op low redelijk kan draaien maar veel meer ook niet :N

Die laptop kan geen geen GTA IV draaien, maar hij vraagt voor GTA San Andreas.

Geplaatst:

Ik zou gen betere laptop voor die prijs kunnen vinden. Hij kan SA ook zat aan, inclusief eventuele mods. Doen!

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties, GTA San Andreas kan dus. Maar kan deze laptop misschien Call of Duty 4 of

Far Cry 2 op low draaien? Want is de AMD Mobile Turion 64 X2 Dual Core processor / TL60 een processor die die games aankan?

Geplaatst:
Bedankt voor jullie reacties, GTA San Andreas kan dus. Maar kan deze laptop misschien Call of Duty 4 of

Far Cry 2 op low draaien? Want is de AMD Mobile Turion 64 X2 Dual Core processor / TL60 een processor die die games aankan?

Reken er maar niet op, sowieso als je spellen als cod4 of far cry 2 wilt gaan spelen moet je toch echt voor een desktop pc gaan.

Geplaatst:

Je hebt voor COD 4 een minimum een Pentium 4 2,4 GhZ nodig, dan is die AMD toch beter? Far Cry 2 is iets teveel van het goede...De processor is te zwak en COD 4 zal je misschien kunnen draaien, maar het zal vreselijk laggen/traag gaan/schokkerig gaan.

Geplaatst:

Jongens denk er wel aan dat laptop's op ongeveer 2x zo slomere FSB snelheden draaien dan desktop pcs doen, dus een amd x2 van een desktop is totaal niet te vergelijken met een ongeveer dezelfde van een laptop, daarom zal cod4 en far cry 2 dus niet draaien, ook niet op low.

Geplaatst:

Wat denken jullie eigenlijk van deze laptop? Klik!

Kan je een beetje zelf instellen qua hardware. Is ook zonder OS. Maar kost al gauw 600 euro...

Videokaart is een HD 4650, dus dat lijkt me beter dan een 8600M?

Zelf ben ik van plan deze laptop aan te schaffen. Al kies ik dan wel een iets betere processor.. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...