Daffy Duck Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik ga misschien een laptop kopen en ik heb en rondgekeken. Nu heb ik deze gezien. Die kan toch wel spellen als GTA San Andreas aan? Of is er nog een betere laptop voor max. 500 euro? (want dat is mijn budget). Reageren
wupie Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik ga misschien een laptop kopen en ik heb en rondgekeken. Nu heb ik deze gezien. Die kan toch wel spellen als GTA San Andreas aan? Of is er nog een betere laptop voor max. 500 euro?(want dat is mijn budget). die laptop kan makkelijk gta san andreas aan dar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Maar voor GTA IV moet je er niet teveel van verwachten hoor, misschien dat je hem op low redelijk kan draaien maar veel meer ook niet EDIT= Sorry, nogal dom , ik dacht dat hij ook voor GTA IV vroeg, foutje Bewerkt: 16 april 2009 door GTAfan054 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Maar voor GTA IV moet je er niet teveel van verwachten hoor, misschien dat je hem op low redelijk kan draaien maar veel meer ook niet Die laptop kan geen geen GTA IV draaien, maar hij vraagt voor GTA San Andreas. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Dat is de beste laptop in die prijsklasse, ga ervoor! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik zou gen betere laptop voor die prijs kunnen vinden. Hij kan SA ook zat aan, inclusief eventuele mods. Doen! Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Bedankt voor jullie reacties, GTA San Andreas kan dus. Maar kan deze laptop misschien Call of Duty 4 of Far Cry 2 op low draaien? Want is de AMD Mobile Turion 64 X2 Dual Core processor / TL60 een processor die die games aankan? Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Bedankt voor jullie reacties, GTA San Andreas kan dus. Maar kan deze laptop misschien Call of Duty 4 of Far Cry 2 op low draaien? Want is de AMD Mobile Turion 64 X2 Dual Core processor / TL60 een processor die die games aankan? Reken er maar niet op, sowieso als je spellen als cod4 of far cry 2 wilt gaan spelen moet je toch echt voor een desktop pc gaan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Je hebt voor COD 4 een minimum een Pentium 4 2,4 GhZ nodig, dan is die AMD toch beter? Far Cry 2 is iets teveel van het goede...De processor is te zwak en COD 4 zal je misschien kunnen draaien, maar het zal vreselijk laggen/traag gaan/schokkerig gaan. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 COD 4 draait wel op een 2GHz Turion X2 hoor. Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Jongens denk er wel aan dat laptop's op ongeveer 2x zo slomere FSB snelheden draaien dan desktop pcs doen, dus een amd x2 van een desktop is totaal niet te vergelijken met een ongeveer dezelfde van een laptop, daarom zal cod4 en far cry 2 dus niet draaien, ook niet op low. Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Download de demo, dan weet je het zeker. Ik denk dat het op low wel gaat. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Wat denken jullie eigenlijk van deze laptop? Klik! Kan je een beetje zelf instellen qua hardware. Is ook zonder OS. Maar kost al gauw 600 euro... Videokaart is een HD 4650, dus dat lijkt me beter dan een 8600M? Zelf ben ik van plan deze laptop aan te schaffen. Al kies ik dan wel een iets betere processor.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.