Timske Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) .:Inleiding:. Hallo, ik ben bezig met een kleine mod. Namelijk om kleding en wapens na te maken van het spel Runescape. Ik heb pas een paar models. De screen post ik nog wel een keer in dit topic. Ik weet niet hoeveel verschillende kleren/wapens ik ga maken. Maar het word in elk geval wel zat om je CJ helemaal in de stijl van Runescape aan te kleden. .:Models:. Nog geen screenshots. .:Ingame:. >Armadyl Godsword< .:Downloads:. Momenteel nog geen. Laatste update: Bewerkt: 17 april 2009 door Timske Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Omfg runescape . Nouja, iig veel succes met je mod . Reageren
gta master 1 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Runescape?? jij speelt serieus RUNESCAPE??? :schater: Naja, ieder zijn eigen game stijl. Zo vind ik Killzone 2 wreed en een kameraad van mij vind hem slecht. Wel een origineel idee! Veel succes met je mod. Ben benieuwd naar de screens. Reageren
Timske Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Vind Runescape zelf niet echt zo super. Alleen ik vind de wapens enzo wel vet. Reageren
Timske Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 (bewerkt) .:Armadyl Godsword.:. Wat moet er nog gebeuren: - Textures. - Iets kleiner schalen. Image: @ Basssss, bedankt. Is verwijdert. :jaja: Bewerkt: 20 april 2009 door Timske Reageren
Basssss Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Tip: Sluit je SA-MP hack even af, nu kan iedereen een mooie link naar een hackersforum zien. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Vet (H) Ik speel zelf ook Runescape xD ( nouja, programma's / bots dan ) het lijkt me lol als je echt CJ met full dragon ziet lopen! LOL Reageren
Timske Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Vet (H)Ik speel zelf ook Runescape xD ( nouja, programma's / bots dan ) het lijkt me lol als je echt CJ met full dragon ziet lopen! LOL Ik ga niet zoveel dingen maken denk ik. Maar een Partyhat zit ook al bijna ingame. Reageren
Exoit Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Aaah! dus dat zag ik bij SYM II. Nouja! ik vind runescape vet dus veel succes met je mod Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik heb hier al wat over gehoord van je, maar nu maak je het openbaar. Ziet er al leuk uit, maar als ik jou was zou ik eerst het wapen afronden met textures en dergelijke en hierna verdergaan met je party hat en andere dingen. Veel succes! Grtz RD Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Nou, ik ben momenteel bezig met een soort van magic attack Als dit lukt kan ik dit als je dit zou willen aan jou geven en kunnen we vele soorten magic attacks maken. Volgens mij kan je je eigen particles maken, klopt dat? Tom Reageren
Timske Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik heb hier al wat over gehoord van je, maar nu maak je het openbaar.Ziet er al leuk uit, maar als ik jou was zou ik eerst het wapen afronden met textures en dergelijke en hierna verdergaan met je party hat en andere dingen. Veel succes! Grtz RD Was ik ook van plan. @ Tom, hoeft niet persee hoor. Ik maak alleen models meer niet. Reageren
Siriouz Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 het idee is opzich leuk. Runescape vond k vroeger wel leuk, maar nu niet meer. ik speel dan liever Guildwars of WoW. maar het is in de zelfde richting. als je nog modellen wilt hebben, ik geloof dat ik nog ergens een boog heb op m'n oude pc. kzal straks eens kijken. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Ik speelde eerst ook RS, ik was hardstikke verslaafd, nog verslaafder als ik nu aan Gta IV ben! Maar leuk idee en ik hoop dat het wat word, alleen kan ik niet modden op mijn PS3.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.