AriAron Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 Hee, ik heb net GTA IV en toen ik voor het eerst in een auto zat probeerde ik een paar radiozenders uit, en toen stond er bij eentje dat ik daar mijn eigen muziek kon draaien, en dat ik die muziek dan naar een bepaalde map moest verplaatsen. Nu echter een paar dagen later wou ik dat is gaan doen, en ik ben alle radiozenders afgegaan maar het staat er niet meer, en ik weet dus ook niet meer welke map. Zou iemand kunnen zeggen welke map ik mn muziek heen moet verplaatsen om het te kunnen luisteren? En welke radiozender dan? Aron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Je moet je MP3, WMA of .M4A in de volgende map zetten: (Mijn) Documenten\Rockstar Games\GTA IV\User Music Meer informatie vind je HIER Succes De zender is trouwens: Indepence FM. Bewerkt: 16 april 2009 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 Je moet je MP3, WMA of .M4A in de volgende map zetten: (Mijn) Documenten\Rockstar Games\GTA IV\User MusicMeer informatie vind je HIER Succes Yep, of voor Vista: C:\Users\»Gebruikersnaam«\Documents\Rockstar Games\GTA IV\User Music Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AriAron Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 Je moet je MP3, WMA of .M4A in de volgende map zetten: (Mijn) Documenten\Rockstar Games\GTA IV\User MusicMeer informatie vind je HIER Succes De zender is trouwens: Indepence FM. Dankjewel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 en je was te lui om in het bijgeleverde boekje te kijken? Daar staat alles overduidelijk in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 en je was te lui om in het bijgeleverde boekje te kijken? Daar staat alles overduidelijk in. Ach man laat hem. Het is een hulpding hier voor iets hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.