Jump to content

The Pirate Bay/piraterij


Mania-92

Recommended Posts

Games zijn ook veel te duur, en die worden ook met massa's verkocht.

Als ze nu eens gewoon die programma's als UTorrent enzo uitbannen en beginnen met de verkoop van films e.d. Door middel van INTERNET, dan denk ik dat het downloaden gestaag zal dalen.

En onder welke wet denk jij dat er van UTorrent af te komen is? :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    27

  • MegaPilot

    25

  • FerryN

    15

  • Jowx

    14

Top Posters In This Topic

Games zijn ook veel te duur, en die worden ook met massa's verkocht.

Als ze nu eens gewoon die programma's als UTorrent enzo uitbannen en beginnen met de verkoop van films e.d. Door middel van INTERNET, dan denk ik dat het downloaden gestaag zal dalen.

En onder welke wet denk jij dat er van UTorrent af te komen is? :7

Als de regering wil dan knippen ze 1 keer met de vingers en poef! Weg UTorrent, ik hoop dat de regeringen van over de hele wereld nog eens een mondiale (wereldwijde) wet daar over maken, en ik denk dat die wel komt, hij komt wanneer het illegaal downloaden echt uit de hand loopt en dan, dan zal ik lachen!

~Koeky7

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen zeggen dat als iedereen gaat downloaden dat die mensen die de games/muziek/films enz. maken dat die dan geen geld meer verdienen. Nou als er mensen zijn die veel verdienen, dan zijn zij het wel. Games bijvoorbeeld, zijn soms hartstikke duur, terwijl je toch al weet dat je dat spel niet heel lang gaat spelen. Waarom zou je het spel dan kopen?

Sommige spellen wil ik ook wel gewoon met hoesje erbij hebben, zoals gta, maar de sims bijv. zou ik nooit kopen.

Bewerkt: door Donald-Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Games zijn ook veel te duur, en die worden ook met massa's verkocht.

Als ze nu eens gewoon die programma's als UTorrent enzo uitbannen en beginnen met de verkoop van films e.d. Door middel van INTERNET, dan denk ik dat het downloaden gestaag zal dalen.

En onder welke wet denk jij dat er van UTorrent af te komen is? :7

Als de regering wil dan knippen ze 1 keer met de vingers en poef! Weg UTorrent, ik hoop dat de regeringen van over de hele wereld nog eens een mondiale (wereldwijde) wet daar over maken, en ik denk dat die wel komt, hij komt wanneer het illegaal downloaden echt uit de hand loopt en dan, dan zal ik lachen!

~Koeky7

Dat lijkt me grappig, dan zegt de regering dat Utorrent enzo illegaal is, en dan?

Komt de CIA je huis binnenstormen als je hem geinstalleerd hebt?

Beter gezegd, als dit op het nieuws komt met ' Programma Utorrent en andere Torrentprogramma' s verbannen wegens het illegaal downloaden' , dan zal de vraag komen ' Waarom doen mensen illegaal downloaden?' en dan komt de antwoord ' Omdat het via die manier gratis is' en dan is de kans groot dat downloaden nog populairder word ;)

Daarnaast, er zijn echt wel manieren om het te ontwijken hoor mocht de regering het illegaal downloaden willen verbieden.

' Al zetten ze zo' n super goeie beveiliging er tegen'

In principe is internet van niemand en van iedereen tegenlijk :puh:

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...