Jump to content

Screen

DaddyPimp

Recommended Posts

Is wel uniek hoor.

Er zijn maar 3 OG's in het spel, en dit zijn 3 andere. (In-game heb je die met die dreads, rag en pet)

Dat hoedje van CJ is ook niet te koop volgens mij.

Maar iig, die NPC's zijn er voor de release uitgehaald, maar voorzover ik het goed begrepen heb, zitten die er op de PC én Xbox gewoon in ;)

Delen op andere websites

d'Ekskuus, maar volgens mij is de kleding van de bendeleden (op die gast in het hempje na) niet echt uniek en de kleding van CJ heb ik gewoon in mijn garderobe hangen...

Ja ik zat ookal te kijken. Die kleren die de bendes aanhebben is niks bijzonders toch? Maar ik kan het ook fout hebben.

De kleren van CJ zijn inderdaad wel apart en ook volgens mij niet te koop.

Wel goed gevonden!

Delen op andere websites

kan het niet zo zijn dat het een bonus kledingstuk is ( :S wat is het nou? het hoedje of de trui) net zoals dat frankie t-shirt in gta vc ;)

Bewerkt: door BoMBeRMeN
Delen op andere websites

Je kan die kleding van Cj wel kopen

dat hoedje koop je bij Zip het heet volgens mij striped hat ofzo en die trui koop je bij suburban rockstar hood en die kleding van die gangmembers ze zijn eruit gehaald ;)

Delen op andere websites

Is wel uniek hoor.

Er zijn maar 3 OG's in het spel, en dit zijn 3 andere. (In-game heb je die met die dreads, rag en pet)

Dat hoedje van CJ is ook niet te koop volgens mij.

Maar iig, die NPC's zijn er voor de release uitgehaald, maar voorzover ik het goed begrepen heb, zitten die er op de PC én Xbox gewoon in ;)

Ah mooi zo dat ze er op de PC wel inzitten, Maar zijn de OG's in deze Screen dan ingeruild voor de OG's die we van de PS2 kennen? of zijn zitten er gewoon bij?

dat laatste zou wel relaxt zijn, dan lijken alle OG's tenimnste niet zo op elkaar :rolleyes:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...