DaddyPimp Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 ik heb op google een screen gevonden van GTA SA die ik nog nooit gezien heb.. de bendemennekes zijn anders en die kleren van CJ zijn ook nergens te vinden :blink: Hier is de link van 't Ploatje: http://www.playstation.com.gr/_data/images...reas_51_big.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 die screen is gemaakt voor de realese en ze hebben die kleding verwijderd om dat ze het niet goed genoeg vonden en de screen staat ok op gtagames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 d'Ekskuus, maar volgens mij is de kleding van de bendeleden (op die gast in het hempje na) niet echt uniek en de kleding van CJ heb ik gewoon in mijn garderobe hangen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Is wel uniek hoor. Er zijn maar 3 OG's in het spel, en dit zijn 3 andere. (In-game heb je die met die dreads, rag en pet) Dat hoedje van CJ is ook niet te koop volgens mij. Maar iig, die NPC's zijn er voor de release uitgehaald, maar voorzover ik het goed begrepen heb, zitten die er op de PC én Xbox gewoon in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 d'Ekskuus, maar volgens mij is de kleding van de bendeleden (op die gast in het hempje na) niet echt uniek en de kleding van CJ heb ik gewoon in mijn garderobe hangen... Ja ik zat ookal te kijken. Die kleren die de bendes aanhebben is niks bijzonders toch? Maar ik kan het ook fout hebben. De kleren van CJ zijn inderdaad wel apart en ook volgens mij niet te koop. Wel goed gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) kan het niet zo zijn dat het een bonus kledingstuk is ( :S wat is het nou? het hoedje of de trui) net zoals dat frankie t-shirt in gta vc Bewerkt: 15 mei 2005 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patrick-X Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Je kan die kleding van Cj wel kopen dat hoedje koop je bij Zip het heet volgens mij striped hat ofzo en die trui koop je bij suburban rockstar hood en die kleding van die gangmembers ze zijn eruit gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 die kleren van Cj mogen dan te koop zijn, die van je gang zijn niet te krijgen volgens mij, dat maakt het zo uniek, het hele geheel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 Is spijtig dat ze die er uit hebben gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 Is wel uniek hoor.Er zijn maar 3 OG's in het spel, en dit zijn 3 andere. (In-game heb je die met die dreads, rag en pet) Dat hoedje van CJ is ook niet te koop volgens mij. Maar iig, die NPC's zijn er voor de release uitgehaald, maar voorzover ik het goed begrepen heb, zitten die er op de PC én Xbox gewoon in Ah mooi zo dat ze er op de PC wel inzitten, Maar zijn de OG's in deze Screen dan ingeruild voor de OG's die we van de PS2 kennen? of zijn zitten er gewoon bij? dat laatste zou wel relaxt zijn, dan lijken alle OG's tenimnste niet zo op elkaar :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.