jorD1 Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ik heb nu een Pc met windows vista Home premium die er vanaf het begin op zit, en ik vroeg me af of ik de Hardeschijf van mijn oude pc in een nieuw PC kan zetten zodat ik Vista niet opnieuw hoef te kopen. Werkt vista dus nog in ide nieuwe PC na een transplantatie? Reageren
wupie Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ik heb nu een Pc met windows vista Home premium die er vanaf het begin op zit, en ik vroeg me af of ik de Hardeschijf van mijn oude pc in een nieuw PC kan zetten zodat ik Vista niet opnieuw hoef te kopen.Werkt vista dus nog in ide nieuwe PC na een transplantatie? als het goed is doet dat het dan nog wel ik weet het allen niet zeker Reageren
jorD1 Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 als het zou kunnen zou fijn zijn scheelt aardig wat centjes en installatie werk games Reageren
gta_rulez Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Zou wel kunnen dat niet alle hardware in je pc goed herkend wordt. Maar misschien is dat met het downloaden van een paar drivers ook wel weer opgelost. Ik zou het gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis . Reageren
jorD1 Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Zolang ik maar niet opnieuw realtek drivers hoef te downloaden ben ik blij, de realtek site is zo traag. Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 (bewerkt) Zolang ik maar niet opnieuw realtek drivers hoef te downloaden ben ik blij, de realtek site is zo traag. via mirrors downloaden. @ topicstarter, het is zeker niet aan te raden dit te doen, je pc zal er niet bepaald snel van worden. Sowieso zal je vorige pc een hele hoop aan registry etc hebben gevreten zodat het ook wel weer tijd is voor een totaal nieuwe en schone installatie. Bewerkt: 17 april 2009 door Scrtz Reageren
jorD1 Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Zolang ik maar niet opnieuw realtek drivers hoef te downloaden ben ik blij, de realtek site is zo traag. via mirrors downloaden. @ topicstarter, het is zeker niet aan te raden dit te doen, je pc zal er niet bepaald snel van worden. Sowieso zal je vorige pc een hele hoop aan registry etc hebben gevreten zodat het ook wel weer tijd is voor een totaal nieuwe en schone installatie. Kan je niet als die Harddisk in die andere pc zit doen van: Fabrieks instellingen herstellen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 als je ene kant en klare pc hebt gekocht kan dit meestal wel, maar dan nog zal het geen bal helpen, de fabrieksinstellingen zijn voor de bepaalde pc, en dus zal de pc niet herkent worden of voor geen bal lopen. Als je een disc van vista hebt zou je hem op de nadere pc kunnen installeren geloof ik. Je zou ook gewoon xp kunnen kopen, die werkt beterm is goedkoper en eist veel minder van je systeem. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) Ik heb nu een Pc met windows vista Home premium die er vanaf het begin op zit, en ik vroeg me af of ik de Hardeschijf van mijn oude pc in een nieuw PC kan zetten zodat ik Vista niet opnieuw hoef te kopen.Werkt vista dus nog in ide nieuwe PC na een transplantatie? Als jij een Windows Vista licentie bij je vorige pc hebt gekregen hoef je Vista toch helemaal niet meer te kopen? regel gewoon ergens een Vista-cd, en installeer deze met jou licentie code. En dat overzetten: volgens mij zou dat moeten kunnen. Waarschijnlijk schiet hij bij de eerste keer opstarten in de stress omdat hij totaal nieuwe hardware heeft (wat trouwens tot een crash zou kunnen leiden, dus het is sowieso wel handig om er een Vista cd bij te hebben), maar uiteindelijk zou hij moeten gaan werken.. Bewerkt: 18 april 2009 door KillerZero86 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.