Jump to content

Dwayne neemt niet aan


AntiGuy

Recommended Posts

Ik heb negatief op z'n mail gereageerd. Betekent dat dat ik nu NOOIT meer vrienden met hem kan worden? ;-(

Gast, hoe haal je het in je hoofd die hele tekst in de topic titel te zetten!? :$

Heh...sorry. Ik had niet verwacht dat dat hele ding zou blijven staan, sorry dat ik de pagina uitrek, dus hopelijk haalt een mod dat weg.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een soort van zelfde probleem. Ik kon eerst zn homies om hulp vragen, maar dat kan opeens niet meer. En als ik hem bel op de juiste tijd, aangegeven zoals op wikigta, zegt hij steeds dat hij geen zin heeft. :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een soort van zelfde probleem. Ik kon eerst zn homies om hulp vragen, maar dat kan opeens niet meer. En als ik hem bel op de juiste tijd, aangegeven zoals op wikigta, zegt hij steeds dat hij geen zin heeft. :N

Misschien komt dit omdat de vriendschap verslechterd is. Je moet misschien wat vaker met hem uitgaan :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een soort van zelfde probleem. Ik kon eerst zn homies om hulp vragen, maar dat kan opeens niet meer. En als ik hem bel op de juiste tijd, aangegeven zoals op wikigta, zegt hij steeds dat hij geen zin heeft. :N

Misschien komt dit omdat de vriendschap verslechterd is. Je moet misschien wat vaker met hem uitgaan :Y

Ja maar dat lukt dus niet, omdat hij zegt dat hij geen zin heeft. Wanneer hij ook belt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een soort van zelfde probleem. Ik kon eerst zn homies om hulp vragen, maar dat kan opeens niet meer. En als ik hem bel op de juiste tijd, aangegeven zoals op wikigta, zegt hij steeds dat hij geen zin heeft. :N

Misschien komt dit omdat de vriendschap verslechterd is. Je moet misschien wat vaker met hem uitgaan :Y

Ja maar dat lukt dus niet, omdat hij zegt dat hij geen zin heeft. Wanneer hij ook belt.

Wanneer hij belt?

Ik bedoel dat ik steeds z'n voicemail hoor, en geen activiteiten kan kiezen. Als je dat wel kan dan moet je waarschijnlijk op andere tijdstippen bellen of even wachten. Of een andere activiteit kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hij heeft je een keer gebeld en waarom reageer je negatief op die mail dan?

Gewoon, omdat het kan. Altijd het onjuiste doen, lekker de bad guy spelen. Ik dacht, ach, hij stuurt wel weer een mailtje, het kan niet zo zijn dat ik nu voor eeuwig de kans op vriendschap kwijt ben.

Maar zo ziet het er dus wel naar uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...