Jump to content

Dwayne neemt niet aan

AntiGuy

Recommended Posts

Eigenlijk moet hij je nu weer bellen anders zou het heel stom zijn. Begin anders bij je laatste savegame als je hem daarvoor hebt gesaved.

Dat moet iets van 20000 saves geleden zijn. En de enige keer dat hij mij belde was nadat ik Cherise had geholpen, en hij vroeg me of ik een relatie met haar had. Helaas niet.

Delen op andere websites

Hallo<br>

\

Ik heb precies hetzelfde als ik hem bel altyd voicemail. Nog nooit uitgeweest met hem. Heb hem al 100 keer gebeld.Verevelende bug . :duh:

Greetingzzz

Vanmiddag heb ik Playboy X gemold, toen heeft Niko naar Dwayne gebeld. Later ben ik naar het internetcafé geweest en heb ik positief op zijn mail geantwoord. Maar elke keer als ik nu naar hem bel krijg ik het antwoordapparaat, en er is alleen een optie om hem op te bellen, niet om te gaan bowlen, darten, enzovoort.. :cry:

Bewerkt: door megamaggot
Delen op andere websites

Hallo<br>

\

Ik heb precies hetzelfde als ik hem bel altyd voicemail. Nog nooit uitgeweest met hem. Heb hem al 100 keer gebeld.Verevelende bug . :duh:

Greetingzzz

Vanmiddag heb ik Playboy X gemold, toen heeft Niko naar Dwayne gebeld. Later ben ik naar het internetcafé geweest en heb ik positief op zijn mail geantwoord. Maar elke keer als ik nu naar hem bel krijg ik het antwoordapparaat, en er is alleen een optie om hem op te bellen, niet om te gaan bowlen, darten, enzovoort.. :cry:

Hij zal jou eerst bellen om uit te gaan. Pas daarna kan jij hem "uitvragen".

Delen op andere websites

Hallo<br>

\

Greetingzzz

Hij zal jou eerst bellen om uit te gaan. Pas daarna kan jij hem "uitvragen".

Ja Brucie en Dwayne hebben vanmiddag naar me gebeld, was het helemaal vergeten. :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...