pitbul Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 ik heb mijn gta sa gemod maar ik wil graag ook nog een clean installatie erbij zonder dat al die mods weg zijn dus eigenlijk 2 keer gta sa op mijn pc maar dat kan niet als ik hem wil intalleren dat gaat hij de andere verwijderen wat moed ik doen? Reageren
Wickedmen Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 ik heb mijn gta sa gemod maar ik wil graag ook nog een clean installatie erbij zonder dat al die mods weg zijndus eigenlijk 2 keer gta sa op mijn pc maar dat kan niet als ik hem wil intalleren dat gaat hij de andere verwijderen wat moed ik doen? maak partarties van je harde schijf Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Vergeet die partities maar. Ik hoop dat je die mods nog een keer kan installeren. Verwijder alles van SA (behalve de User Files map) en installeer een schone versie op je PC en kopieer die naar een andere map zodat je het spel twee keer op je PC hebt staan. Gebruik er één voor modificaties. Succes Reageren
pitbul Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 het is gelukt heb hem gewoon op een andere pc geinstalleerd en op een usb stickje gezet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.