stefan321 Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 (bewerkt) ik heb gehoord en gelezen dat BF:badcompany 2 uitkomt er is een trailer bron name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">trailer en bron lees maar de infomatie ik kon helaas geen screenshots vinden over deze game EDIT:ik heb ff gezocht en vond een screenshot screenshot Bewerkt: 17 april 2009 door stefan321
Wesley Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 (bewerkt) Zijn twee topics van: Nieuwe Battlefield games aangekondigd, BF Bad Company 2 gekondigt De zoekfunctie is zeer heilig op dit forum. Bewerkt: 17 april 2009 door Wesley_GTA
stefan321 Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 (bewerkt) Zijn twee topics van: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=92485 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...t=0&start=0 De zoekfunctie is zeer heilig op dit forum. ligt waarschijnlijk aan mij maar ik vind helemaal niks en de links werken niet maar dat ligt waarschijnlijk aan me pc -.- Bewerkt: 17 april 2009 door stefan321
Wesley Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 (bewerkt) ligt waarschijnlijk aan mij maar ik vind helemaal niks en de links werken niet maar dat ligt waarschijnlijk aan me pc -.- Probeer nog eens zou ik zeggen, links moeten nu wel goed werken, excuses voor het ongemak (A) Bewerkt: 17 april 2009 door Wesley_GTA
stefan321 Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 ligt waarschijnlijk aan mij maar ik vind helemaal niks en de links werken niet maar dat ligt waarschijnlijk aan me pc -.- Probeer nog eens zou ik zeggen, links moeten nu wel goed werken, excuses voor het ongemak (A) ze werken nu wel maar helaas moet ik je gelijk geven er bestaat al een topic al vind ik het wel raar dar de zoekfunctie er niet op werkt maar oke
Recommended Posts