Jump to content

bad company 2!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb gehoord en gelezen dat BF:badcompany 2 uitkomt ;) er is een trailer

bron

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

trailer en bron lees maar de infomatie ik kon helaas geen screenshots vinden over deze game ;)

EDIT:ik heb ff gezocht en vond een screenshot :puh:screenshot

Bewerkt: door stefan321
Geplaatst: (bewerkt)
ligt waarschijnlijk aan mij maar ik vind helemaal niks ;) en de links werken niet maar dat ligt waarschijnlijk aan me pc -.-

Probeer nog eens zou ik zeggen, links moeten nu wel goed werken, excuses voor het ongemak (A)

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:
ligt waarschijnlijk aan mij maar ik vind helemaal niks ;) en de links werken niet maar dat ligt waarschijnlijk aan me pc -.-

Probeer nog eens zou ik zeggen, links moeten nu wel goed werken, excuses voor het ongemak (A)

ze werken nu wel maar helaas moet ik je gelijk geven ;) er bestaat al een topic al vind ik het wel raar dar de zoekfunctie er niet op werkt maar oke :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...