Franszzz Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ja ik weet het... het is een spel voor kleine kinderen maar dat maakt me niks uit. Als ik het spel heb opgestart dan krijg ik eerst de voorstukejes, maar als we dat allemaal hebben gehad krijg ik een zwart beeld en hoor ik alleen de mensen op de achtergrond! Weet iemand hoe dat komt en of dat te verhelpen is? (ik heb vista als stuurprogamma) of dat hier door komt weet ik niet. Als dit te weinig info is zeg het maar ff dan kijk ik of ik er meer informatie over kan geven. Laterszzz Franszzz Reageren
Thundercover Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Waarschijnlijk moet je het spel in de compabiliteitsmodus uitvoeren. Klik met je rechter muisknop op de snelkoppeling en kies Eigenschappen. Ga naar het tabblad Compabiliteit en vink Dit programma in deze compabiliteitsmodus uitvoeren aan. Selecteer vervolgens Windows XP Service Pack 2 (zou voldoende moeten zijn) of anders een oudere versie van Windows. Vervolgens kan je op OK klikken en zou het moeten werken. Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Misschien heb je hier wat aan. En het is geen kindelspel hoor, het is hardstikke leuk. Ik speel het ook nog wel eens als ik zin heb. Reageren
Franszzz Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Waarschijnlijk moet je het spel in de compabiliteitsmodus uitvoeren. Klik met je rechter muisknop op de snelkoppeling en kies Eigenschappen. Ga naar het tabblad Compabiliteit en vink Dit programma in deze compabiliteitsmodus uitvoeren aan. Selecteer vervolgens Windows XP Service Pack 2 (zou voldoende moeten zijn) of anders een oudere versie van Windows. Vervolgens kan je op OK klikken en zou het moeten werken. Dit heb ik al geprobeerd en het haalde niks uit, ik heb alle standen geprobeerd. Misschien heb je hier wat aan.En het is geen kindelspel hoor, het is hardstikke leuk. Ik speel het ook nog wel eens als ik zin heb. Ik kan hier helaas geen nuttige infomatie uit halen om het te laten werken. >>> Door Thundercover: Dubbelposts samengevoegd, gebruik voortaan de Edit-knop.<<< Reageren
jorD1 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Koop gewoon RTC 3 is veel leuker, mooier en werkt goed op vista. Reageren
keessie Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Koop gewoon RTC 3 is veel leuker, mooier en werkt goed op vista. daar heeft hij niet veel aan om 2 te laten werken herinstaleren heb je zeker ook al geprobeert? en anders kan je proberen een driver te downloaden voor je videokaart grz Reageren
Franszzz Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Koop gewoon RTC 3 is veel leuker, mooier en werkt goed op vista. daar heeft hij niet veel aan om 2 te laten werken herinstaleren heb je zeker ook al geprobeert? en anders kan je proberen een driver te downloaden voor je videokaart grz Mijn videocard is helemaal goed en er zij geen updates momenteel, maar wat heeft een spel aan de gang probeeren te krijgen te maken met mijn videocard? En herinstaleeren heb ik al 4 keer gedaan en heel heel heeel soms doet ie het eventjes. En ik vind rct 3 niet eens mooi! ik kan met rct2 hele mooie parken maken zoals universal studios. Exact op detail Reageren
Franszzz Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Zou het kunnen dat Windows of een ander bedrijf een speciale tool heeft onwikkeld zodat je spellen van xp toch kunt laten draaien op Vista? wat die compaennogwat doet het niet goed. Heb ik het nu al te vaak eigenlijk geprobeert, en begin te denken dat het gewoon Rct2 niet kan draaien op Vista... Bewerkt: 22 april 2009 door Franszzz Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Zou het kunnen dat Windows of een ander bedrijf een speciale tool heeft onwikkeld zodat je spellen van xp toch kunt laten draaien op Vista? wat die compaennogwat doet het niet goed. Heb ik het nu al te vaak eigenlijk geprobeert, en begin te denken dat het gewoon Rct2 niet kan draaien op Vista... een wijs man zei ooit: Waarschijnlijk moet je het spel in de compabiliteitsmodus uitvoeren. Klik met je rechter muisknop op de snelkoppeling en kies Eigenschappen. Ga naar het tabblad Compabiliteit en vink Dit programma in deze compabiliteitsmodus uitvoeren aan. Selecteer vervolgens Windows XP Service Pack 2 (zou voldoende moeten zijn) of anders een oudere versie van Windows. Vervolgens kan je op OK klikken en zou het moeten werken. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 En een wijs man genaamd Frans zei ooit dat dit niet werkte. Je kunt hem altijd nog in virtual pc draaien, maar dat is wel heel omslachtig. Reageren
Franszzz Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik heb inmiddels al iets raars ondekt... Ik heb rct1 met uitbereidings pakket geinstaleerd en doe het geheel zonder problemen... Best raar vind ik. Zou ik anders de uitbereidings paketten die ik heb van rct2 er maar bij op installeeren en weer wat posten als ik dat heb gedaan en er weer problemen op komen dagen? Reageren
Franszzz Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Ik heb de uitbereidings paketten geinstaleerd en het probleem blijf zich voor doen... Nu weet ik het ook niet meer! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Hier word een dergelijk probleem beschreven, ik zou zeggen test het door Invertigo beschreven antwoord eens uit. Kan je anders even al je specs van je PC hier neerzetten door middel van bijvoorbeeld de Flitskikker infotool? Reageren
Franszzz Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Het is me gelukt. Ik heb de cd van een ander gebruikt om hem te instaleeren en ik kan hem gewoon spelen met mijn eigen cd... best raar eigenlijk. Maar goed het is gelukt en ik heb nog een vraag. Waar kan ik de rct2 parken downloaden van Disney? Zoals alle Disney world parken en die van parijs? Reageren
JeWeetZelluf Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) geen kinderspel. Het probleem is dat het al een oude game is die neit goed met Vista werkt. Mischien is er wel een Patch(update) voor het spel. is met veel spllen wel. Voor de parken moet je ff googlen of op een rollercoaster fansite kijken Bewerkt: 5 mei 2009 door JeWeetZelluf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.