Jump to content

Onder Auto


Houstyn

Recommended Posts

Soms als ik door de stad rij, stap ik uit wanneer mijn auto nog aan het rijden is. Soms als ik pech heb kom ik dan onder de auto en ga ik dood. Is er een manier waardoor ik onder de auto uit kan komen? Vast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Soms kom ik onder de trein en dan gebruik ik de cheat HESOYAM (PC) zodat je in leven blijft. En dan wachten tot de trein weg is. Doe dit wel als je hem al 100% hebt!

Je moet gewoon ook wachten tot de auto stilstaat of je moet het doen op een rustige weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een manier waardoor ik onder de auto uit kan komen?
Nee. Maar er is ook gewoon een cheat voor zelfmoord, daar hoef je dit soort moeite niet voor te nemen. :7
Eeeh koe...

Ik denk niet dat hij graag zelfmoord wilde plegen, anders had hij deze topic waarschijnlijk niet geplaatst.

Maar ik denk dat dit een foutje is in het spel want eigelijk hoor je niet onder de auto te komen met een pepaalde snelheid. Als je langzaam rijd zet CJ eerst de wagen stil voordat ie uitstapt.

>>> Door _KoE_Mzungu: Weet ik, maar dat was sarcasme. Mag dat? :7 <<<

Tuurlijk ik zeg toch ook niet dat niet mag...

Bewerkt: door Franszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...