Nissan Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ik ben weer verslaafd geraakt aan Dead or Alive, daarom een passende Avatar en Sig gemaakt. Het is geen meesterwerk maar het is naar mijn wil perfect gelukt . Graag ook waarom je dit of dat vind, dan kan ik er misschien rekening mee houden de volgende keer. Reageren
The Hulk Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ziet er erg leuk uit! Ik ben zelf ook Dead or Alive fan. Vooral van Dead or Alive Extreme 2 ^^ Maar ik heb het gevoel dat er niet zoveel aan de signature is gedaan. Volgens mij is het gewoon een stock van Kasumi en er gele letters op gezet. Ik vind de letters ook niet zo mooi te weinig diepte hebben ze. De avatar vind ik helemaal niet mooi hij klopt helemaal niet in verhouding tot Kasumi dat verpest haar figuur. Signature: 6.5/10 Avatar: 5.8/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Ten eerste, de signature is gewoon ronduit bagger. Net zoals de avatar. Speel eens met effecten (Ripple enzo meer herriner ik me niet.), kijken wat eruit komt. Meestal geeft dit een goed effect. Mits je de instellingen goed hebt ingesteld. Succes. Reageren
michelIII Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Euhmm... is dit een plaatje met tekst? niet echt moeilijk om te maken dus zoek wat tust en ga die volgen daar leer je veel van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.