Synchro Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) Ik heb iets gevonden met bewijs kijk maar: Een pooster van Grand Theft Auto Vice City: zie rechts---> Dat is de Map waar het is ! B) Ik heb tenminste bewijs :lol: Bewerkt: 14 mei 2005 door GoKu
Simsfan88 Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) Grappig B) . Dat is toch de voorkant van het doosje waarin je hem koopt? Bewerkt: 14 mei 2005 door Simsfan88
need my speed Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 He ja, nu je het zegt, dat is de voorkant van het doosje ja.
The Outlaw Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) waar heb je die screen genomen? ik zou het ook wel willen weten, ik heb allemaal eastereggs op me ps2 opgeslagen, deze mis ik, en waarschijnlijk nog wel meer.. Goed gevonden! Edit: Sorry Keek over de Plattgrond heen, mijn Excuses Bewerkt: 14 mei 2005 door The Outlaw
Trax Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 waar heb je die screen genomen? ik zou het ook wel willen weten, ik heb allemaal eastereggs op me ps2 opgeslagen, deze mis ik, en waarschijnlijk nog wel meer..Goed gevonden! Probeer eens in de beginpost te kijken
BeatboxGamer Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Zeer goed gevonden. Bijzonder niet. Maar wel leuk.
Ice Cold Killa Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Als je rechts van de poster kijkt, zie je Grand Theft Auto III staan
BeatboxGamer Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Als je rechts van de poster kijkt, zie je Grand Theft Auto III staan Nou ik zie Vice City staan maar geen GTA 3. Maar is het een winkel ofzo? Of hangt het daar gewoon een beetje in het rond?
Synchro Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Als je rechts van de poster kijkt, zie je Grand Theft Auto III staan Nou ik zie Vice City staan maar geen GTA 3. Maar is het een winkel ofzo? Of hangt het daar gewoon een beetje in het rond? Kijk ge staat daar bij het treinstation en het hangt gewoon tegen die muren.
GTA Gangster Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) lache Bewerkt: 15 mei 2005 door GTA Gangster
david Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 lache in het vervolg dit niet plaatsen, dit is duidelijk spam, als iedereen zou zeggen dat hij het lachen vind dant ies het hier een boeltje denk ik
Trax Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 lache in het vervolg dit niet plaatsen, dit is duidelijk spam, als iedereen zou zeggen dat hij het lachen vind dant ies het hier een boeltje denk ik Je bent géén Moderator ... Laat zulk soort dingen over aan de Crew
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) Als je rechts van de poster kijkt, zie je Grand Theft Auto III staan Nou ik zie Vice City staan maar geen GTA 3. Maar is het een winkel ofzo? Of hangt het daar gewoon een beetje in het rond? Kijk ge staat daar bij het treinstation en het hangt gewoon tegen die muren. Dat ligt helemaal niet vlakbij het treinstation, die ligt verder op, dat is gewoon dat gebouw onder de snelweg van San Fierro dit is het treinstation: Bewerkt: 16 mei 2005 door ICE COLD KILLA
henk_jan Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Dus daar is het ik wou net zegge dat ik in het station niks kon vinden...maar ik ga daar ook f kijken.
P-Jamma Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 Ik heb iets gevonden met bewijs kijk maar:Een pooster van Grand Theft Auto Vice City: zie rechts---> Dat is de Map waar het is ! B) Ik heb tenminste bewijs :lol: Goed gevonden! Ik toon al mijn respect in mijn ziel Maareh dat stuk dat je omcircelt hebt is nogal groot, heb je ook een Preziecere locatie?
Recommended Posts