jvj Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 Ik wil bij Gta 4 de multiplayer spelen: dus. als ik gta opstart word ik automatisch aangemald op offline. wanneer ik mp wil spelen is er n knop "verbinding maken met live". als ik daar op klik komt er altijd op dat ik een nieuwe update moet downloaden, als ik dat doe doet die update zn werk maar moet ik gta opnieuw instaleren! en dan ben ik weer geen stap verder. op de site van games for windows live heb ik ook al de laatste updates geinstaleerd maar zonder resultaat! wat nu?! alvast bedankt, JVJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 Probeer de patch eens te downlaoden vanaf de site van GTA IV. Klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2009 Ik wil bij Gta 4 de multiplayer spelen: dus. als ik gta opstart word ik automatisch aangemald op offline. wanneer ik mp wil spelen is er n knop "verbinding maken met live". als ik daar op klik komt er altijd op dat ik een nieuwe update moet downloaden, als ik dat doe doet die update zn werk maar moet ik gta opnieuw instaleren! en dan ben ik weer geen stap verder. op de site van games for windows live heb ik ook al de laatste updates geinstaleerd maar zonder resultaat! wat nu?!alvast bedankt, JVJ nu staat er dat ik gta opnieuw moet installeren, (invalid resource detected). ik denk dat het komt omdat ik de crack gebruik en de patch wilt de originele .exe verbeteren...eens opnieuw testen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2009 Probeer de patch eens te downlaoden vanaf de site van GTA IV. Klik. ik heb de patch geprobeerd, maar die helpt mijn files naar de zak, zoals die update van live da deed! ik gebruik een crack, die ik even had verwijdert, en dan had ik gepatcht en dan zegt hij error ws10. qua verbinding met internet ik heb eigenlijk een nogal een neige router (d-link dir-615) die veel tegenhoud, met dubbele firewall(spi & nat). of heeft het daar niet mee te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Azer Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Doe gewoon is een schone installatie, installeer alle updates en bekijk dan is wat het probleem is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Doe gewoon is een schone installatie, installeer alle updates en bekijk dan is wat het probleem is. heb ik al geprobeert. volgens mij bevat de patch 1.030 en die live update dezelfde files, hij vervangt de oude files en de crack is daar niet voor gemaakt. geen mp voor mij dan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.