TZG Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Hallo allemaal Ik ben een fanatieke rap-liefhebber en ik ben op zoek naar een goede koptelefoon voor mn ipod. Ik heb al heel wat op internet gekeken. Ik kwam op de site van Apple de Beats by Dr. Dre tegen, geweldig als rapliefhebber, maar wel 300 euro(!?!). Ik vroeg me af: geeft de on-ear koptelefoon van Bose net zo goede diepe klanken?, die ik wil hebben, aangezien ik veel rap luister dus. Deze is namelijk een stuk goedkoper. Als jullie nog andere tips/advies hebben, hoor ik het graag! Gta4Gamer Reageren
David22 Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Over de koptelefoons van Bose weet ik niet veel, maar ik weet wel dat alle koptelefoons van Sennheiser ook zeer goede reviews ontvangen. Daar kan je ook eens naar kijken . Reageren
TZG Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Ik weet dat die ook goede recensies krijgt, maar die heeft vooral veel oortjes, en ik zoek echt zo'n grote koptelefoon. Ik ken eigenlijk alleen de PXC450 van Sennheiser, voor de rest alleen maar oortjes Reageren
The Hulk Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) Ik ben zelf ook een Rap & HipHop liefhebber. En zelf heb ik altijd oortjes van Apple. Die zijn we duur maar wel erg goed en luxe. Bewerkt: 18 april 2009 door Triads Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Ik heb laatst een Sony koptelefoon gekocht bij de Dixons voor tien euro. Hij doet het nog steeds perfect en ik heb er nog geen problemen mee gehad. Zeker een aanrader voor Rap & HipHop liefhebbers, wat ik zelf ook ben. Reageren
TZG Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Ik ben zelf ook een Rap & HipHop liefhebber. En zelf heb ik altijd oortjes van Apple. Die zijn we duur maar wel erg goed en luxe. bedoel je die je gewoon standaard bij je ipod krijgt of die in-ear oortjes?? kan me niet voorstellen dat daar goede bass uit komt Reageren
GwnHugo Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 ik zou een sennheiser nemen. Die heb ik zelf ook. Het geluid is echt niet normaal goed vind ik. Ik heb zelf de pmx 60, Die kost 30 euro. Bij de megapool is hij het goedkoopste. Je kan hem afhalen voor 26 euro en bestellen voor 31.00. Het ligt er een beetje aan waar je woont. De megapool is in hoofddorp oss en veenendaal. Hij ziet er zo uit: Deze koptelefoon is eigenlijk geschikt voor alle soorten muziek. Je kan ook voor andere sennheissers gaan. Een andere goede is de pmx40 een mindere versie daarvan maar nog steeds erg goed. Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 wil je thuis luisteren en een beetje een muziekwaardige koptelefoon, dan begin je pas echt bij een sennheiser hd555, maar dan heb je ook echt wat, weet niet of je mp3 speler uberhaupt desdanig goede kwaliteit muziek geeft om zo'n koptelefoon voor aan te schaffen. Is het iets voor op straat raadt ik je aan wat fatsoenlijke oordopjes te kopen van bijvoorbeeld sennheiser, heb zelf geen ervaring met "highend" oordopjes, gebruik altijd degene die ik net heb liggen omdat ik toch het meeste via pc beluister met mijn steelseries siberia wat meer een gamingheadset is, niet echt perfect voor muziek luisteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.