Jump to content

GTA San Andreas Places manager

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Sorry dat ik jullie ermee lastigvallen hoor maar als ik de San Andreas Places manager download en ik doe het open met winrar en ik open de mappen in mijn bureaublad en ik doe de map open en klik op de trainer dan komt er dit

Component 'GTA.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid

Ik heb de San Andreas Places manager al 5 keer gedownload opnieuw maar ik krijg telkens weer het zelfde kan iemand me helpen? :-(

Geplaatst:

Heb je een bestandje GTA.ocx in dezelfde map als de Place Manager staan? Zo niet, zet deze er dan in. Zo ja, download dan de GTA.ocx uit de bijlage (deze werkt namelijk bij mij). Hij zit in een .rar.

Geplaatst:
Heb je een bestandje GTA.ocx in dezelfde map als de Place Manager staan? Zo niet, zet deze er dan in. Zo ja, download dan de GTA.ocx uit de bijlage (deze werkt namelijk bij mij). Hij zit in een .rar.

bedankt voor de tip maar het werkt nog niet :N

Geplaatst:

bedankt voor de tip maar het werkt nog niet :N

Ik had dit probleem ook, ik kreeg dit doordat ik de place manager vanuit het .rar of .zip bestand opende.

Ik heb toen alle bestanden uitgepakt in een map en vervolgens kon ik hem zonder problemen openen.

Grtz RD :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...