harry1985 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Hallo ik kan over een maandje ongeveer gta 4 eindelijk eens zelf ervaren. maar ik zoek natuurlijk wel een goeie server in die tijd. Ik denk dat ik 1 zoek van de functie FREE MODE dus als iemand iets weet, Net zon server ongeveer als ( pug rlpg ) in san andreas. ik denk dat sommigen het wel zullen kennen nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 In GTA IV heb je geen servers zoals in San Andreas Multiplayer, op de PC is het maximum aantal spelers ook maar 32. De Multiplayer in GTA IV is dus helemaal anders, en dus raad ik je aan om eens op WikiGTA te kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Ik zat met san andreas altijd op de multiplayer zodat ja lekker vrij was om te doen wat je zelf wou. zoals een vaste huis kopen. eigen auto. Komt de free-mode ook in de richting van dit. zou wel tof zijn natuurlijk. aangezien ik en me broer op dezelfde server zaten. kun je hierin een eigen huis kopen ? en auto ? zou het graag willen weten alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Azer Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Ik zat met san andreas altijd op de multiplayer zodat ja lekker vrij was om te doen wat je zelf wou. zoals een vaste huis kopen. eigen auto. Komt de free-mode ook in de richting van dit. zou wel tof zijn natuurlijk. aangezien ik en me broer op dezelfde server zaten. kun je hierin een eigen huis kopen ? en auto ? zou het graag willen weten alvast bedankt. Nee, het hele roleplay gedeelte zoals je dat op SA:MP servers vind zit niet in GTA:IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 wel een beetje jammer dus. wat moet je dan met je geld zon huis kopen was wel leuk van de vorige deel. en welke servers zijn aanraders ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 en welke servers zijn aanraders ? In GTA IV heb je geen servers zoals in San Andreas Multiplayer, op de PC is het maximum aantal spelers ook maar 32. De Multiplayer in GTA IV is dus helemaal anders, en dus raad ik je aan om eens op WikiGTA te kijken. Beetje beter lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2009 ik heb het gelezen maar dan kan er ook niet veel spelers bij of wel ? En kun je wel of geen woningen kopen met multiplayer ? wat zou je anders met het geld kunnen of moeten doen vraag ik me af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2009 ik heb het gelezen maar dan kan er ook niet veel spelers bij of wel ? En kun je wel of geen woningen kopen met multiplayer ? wat zou je anders met het geld kunnen of moeten doen vraag ik me af. Dit is wat je kunt doen. Niet meer, niet minder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2009 ik heb het gelezen maar dan kan er ook niet veel spelers bij of wel ? En kun je wel of geen woningen kopen met multiplayer ? wat zou je anders met het geld kunnen of moeten doen vraag ik me af. Dit is wat je kunt doen. Niet meer, niet minder. wel jammer gta sa was daar wel beter in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2009 Inderdaad dan had san andreas de multiplayer wel beter in elkaar zitten dus wat dat betreft. maar hoe zit het dan met je geld ? wat kun je daarmee in multiplayer dan ? aangezien je geen huis of auto kunt kopen ( wat wel mooier zou zijn geweest ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Maar wat doen de meeste gamers dan in online gta gamen ? ik vraag me echt af of het geld wel nodig is dat erin zit ? Kun je wel iets met je geld ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 In de multiplayer van GTA IV Kan je gewoon mensen overhoop schieten. Dat is het. Dus geen geld enz. Oja, Lees dit even door: HIER KLIKKEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 dat had ik al doorgelezen. maar kwa multiplayer heb je dus geen geld erin zitten / en niet nodig. misschien dat ik het dan teveel vergelijk met san andreas inderdaad. daar kon je autos/huizen kopen. ( wat wel gaaf was en ik zal dit dus wel wat gaan missen ) maar goed welke soort is leuk om te doen. en heb je daar verschillende servers in. aangezien er niet bepaald veel in kunnen tegelijk kwa personen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 WEIJOOOO! Da een zaag x'D ma alee: GELD IS VOOR TE LEVELEN -> wikigta.org ! lv0 $0 1 $1.000 2 $10.000 3 $50.000 4 $100.000 5 $250.000 6 $500.000 7 $750.000 8 $1.000.000 9 $2.500.000 10 $5.000.000 NEE JE KAN ER NIKS MEE! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.