Remcconen Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Ik wil nu een systeem maken waarbij alle auto's te koop zijn. Voor elke auto moeten gegevens worden opgeslagen in een los bestand in scriptfiles. Kan iemand mij hier helpen? Het heeft hetzelfde idee als een house system. Alleen nu met voertuigen. Reageren
harry1985 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 geen gek idee volgens mij Reageren
Remcconen Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 geen gek idee volgens mij Hier heb ik niets aan. Als hij af is release ik hem misschien wel. Maar i.p.v. je mening geven, help me. Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Dat gaat iets of wat lastig zijn om te maken. Moeten alle auto's in 1 file komen, of allemaal in aparte files? Als je namelijk 600 voertuigen hebt zit je met 600 files .. Reageren
Remcconen Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 In 1 file als het kan. Net zo als het house system van GF. Dat idee.. Reageren
Remcconen Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Iemand die kan helpen? Reageren
Remcconen Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Oops, driedubbel post... Reageren
Azer Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Blijkbaar niemand die wilt helpen, maak zelf een begin of wacht rustig af... Reageren
Crusher!! Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 of ga zoeken op forum.sa-mp.com en google is je maat Reageren
Gast Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) Ik wil nu een systeem maken waarbij alle auto's te koop zijn. Voor elke auto moeten gegevens worden opgeslagen in een los bestand in scriptfiles. Kan iemand mij hier helpen?Het heeft hetzelfde idee als een house system. Alleen nu met voertuigen. Heb jij zo'n house system? Zo ja, kun je me dan misschien een linkje sturen? Of misschien heb ik het gevonden.. Misschien dat dit ook voor cars geld? http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=40314.0 <-- Die gebruik ik niet, want ik vertrouw die niet, ik bedoel, ik denk niet dat het is wat ik zoek.. Ik zoek house system, en car system.. Bewerkt: 12 mei 2009 door Gast Reageren
Remcconen Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Ik wil nu een systeem maken waarbij alle auto's te koop zijn. Voor elke auto moeten gegevens worden opgeslagen in een los bestand in scriptfiles. Kan iemand mij hier helpen?Het heeft hetzelfde idee als een house system. Alleen nu met voertuigen. Heb jij zo'n house system? Zo ja, kun je me dan misschien een linkje sturen? Of misschien heb ik het gevonden.. Misschien dat dit ook voor cars geld? http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=40314.0 <-- Die gebruik ik niet, want ik vertrouw die niet, ik bedoel, ik denk niet dat het is wat ik zoek.. Ik zoek house system, en car system.. Alweer een post wat niet over dit topic gaat. En nee, ik gebruik nog geen housesystem. Dan gaat er wel komen. Ik denk die van PEN01. Reageren
Gast Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Alweer een post wat niet over dit topic gaat. En nee, ik gebruik nog geen housesystem. Dan gaat er wel komen. Ik denk die van PEN01. Ik reageer wel even op het zinnetje.. Misschien dat dit ook voor cars geld? Als je nou namelijk op die link had geklikt, zag je dingen met DELIVER CARS voor je huis.. En MISSCHIEN dacht ik dat het ook voor car owner systeem zou kunnen werken. Bewerkt: 13 mei 2009 door Gast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.