Jump to content

Voertuig eigenaar systeem.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil nu een systeem maken waarbij alle auto's te koop zijn. Voor elke auto moeten gegevens worden opgeslagen in een los bestand in scriptfiles. Kan iemand mij hier helpen?

Het heeft hetzelfde idee als een house system. Alleen nu met voertuigen.

Geplaatst:
geen gek idee volgens mij :D
Hier heb ik niets aan. Als hij af is release ik hem misschien wel. Maar i.p.v. je mening geven, help me. :D
Geplaatst:

Dat gaat iets of wat lastig zijn om te maken.

Moeten alle auto's in 1 file komen, of allemaal in aparte files? Als je namelijk 600 voertuigen hebt zit je met 600 files ..

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Ik wil nu een systeem maken waarbij alle auto's te koop zijn. Voor elke auto moeten gegevens worden opgeslagen in een los bestand in scriptfiles. Kan iemand mij hier helpen?

Heb jij zo'n house system?

Zo ja, kun je me dan misschien een linkje sturen?

Of misschien heb ik het gevonden..

Misschien dat dit ook voor cars geld?

http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=40314.0 <-- Die gebruik ik niet, want ik vertrouw die niet, ik bedoel, ik denk niet dat het is wat ik zoek..

Ik zoek house system, en car system..

Bewerkt: door Gast
Geplaatst:

Heb jij zo'n house system?

Zo ja, kun je me dan misschien een linkje sturen?

Of misschien heb ik het gevonden..

http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=40314.0 <-- Die gebruik ik niet, want ik vertrouw die niet, ik bedoel, ik denk niet dat het is wat ik zoek..

Ik zoek house system, en car system..

Alweer een post wat niet over dit topic gaat. En nee, ik gebruik nog geen housesystem. Dan gaat er wel komen. Ik denk die van PEN01.
Geplaatst: (bewerkt)
Alweer een post wat niet over dit topic gaat. En nee, ik gebruik nog geen housesystem. Dan gaat er wel komen. Ik denk die van PEN01.

Ik reageer wel even op het zinnetje..

Als je nou namelijk op die link had geklikt, zag je dingen met DELIVER CARS voor je huis.. En MISSCHIEN dacht ik dat het ook voor car owner systeem zou kunnen werken.

Bewerkt: door Gast

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...