slimp Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) goeie dag, ik ben een stuurman in de zeevaard en hierdoor heb ik vaak langdurig geen internet. is het mogenlijk om mijn spel op te slaan zonder een connectie te hebben met de socialclub of niet. alvast bedankt, slimp Bewerkt: 18 april 2009 door slimp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 je meot een social club account hebben en ook een live account. Je kunt bij social club inloggen skippen en je kunt voor live een offline account aanmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
slimp Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 je meot een social club account hebben en ook een live account.Je kunt bij social club inloggen skippen en je kunt voor live een offline account aanmaken. oke maar hoe doe je dat dan???? -- heey bedankt het is al gelukt >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de 'Bewerk'-knop te gebruiken. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Lijkt mij datje gewoon kan opslaan zonder internetverbinding... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Ja, en je hoeft ook geen Live of Social Club. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 jawel, je meot sowieso ene live account hebben, offline of online maakt iet uit, voor social club hoef je neit ingelogd te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Zolang de game maar geïnstalleerd en geactiveerd wordt op een plaats waar internet is, kan daarna gewoon zonder verbinding perfect gespeeld worden, alles zal op de harde schijf opgeslagen worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.