Exoit Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Hallo mensen, Ik was ergens mee bezig en dacht laat ik em is texturen, Klaar met texturen valt me op dat er alleeen maar hélé kleine texturtjes zijn en niet gewoon over 1 vlak. Hoe krijg ik dat? Mvg, CH. Reageren
Timske Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Sketchup neem ik aan? Rechtermuisknop op het vlak met de texture, doe texture position. Dan zie je je texture en dan kun je hem uitrekken, draaien, kantelen en noem maar op. Maar je kan je texture ook vergroteren met Verfpotje, klik texture aan, ga naar edit, en dan kun je bij die vlakjes met een horizontaal en verticaal pijltje getallen intypen en passen Ik gebruik meestal 2 of 3 (dacht 2) voor een grastexture of een andere texture voor ingame in GTA Succes Reageren
Exoit Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 wow danku!!!! idd. sketch up Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.