Jesperkaj Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Ik heb een tijd niks moois meer gemaakt, dus het wordt weer eens tijd voor een signature. Hints en comments? Reageren
.NightFlower Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Persoonlijk vind ik deze signature wat saai ogen. De scanlines zijn prima, jammer dat je de render niet hebt ingeblend. Ook vind ik je tekst er niet helemaal bij passen, te weinig aan gedaan heb ik het idee. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Persoonlijk vind ik deze signature wat saai ogen. De scanlines zijn prima, jammer dat je de render niet hebt ingeblend. Ook vind ik je tekst er niet helemaal bij passen, te weinig aan gedaan heb ik het idee. Ik weet het. Ik ben een erg lange tijd uit de roulatie geweest wat betreft Photoshop. Ik heb ook de inspiratie niet meer die ik vroeger had. Ik heb er maar wat geprobeerd ervan te maken met mijn huidige ervaring. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Een vrij redelijke signature, maar niet meer dan dat helaas...ik zou er dolgraag een uitgebreide rating van willen maken, maar dat zit er in dit geval niet in; 't Is gewoon een redelijk geslaagde sig. Daarnaast neem ik ontwerpen met typfouten erin sowieso al minder serieus. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Daarnaast neem ik ontwerpen met typfouten erin sowieso al minder serieus. Om het even duidelijk te maken. De naam 'Fasination' hoort dus niet 'fascination' te zijn. Het is dus geen spellingsofut te zijn, maar het lijkt er inderdaad erg veel op. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) Ik weet het. Ik ben een erg lange tijd uit de roulatie geweest wat betreft Photoshop. Ik heb ook de inspiratie niet meer die ik vroeger had. Ik heb er maar wat geprobeerd ervan te maken met mijn huidige ervaring. Ja dat heb ik ook wel eens. Sowieso is het al erg moeilijk een signature te maken als je inspiratie op is. Overigens helpt het mij dan altijd om een Tutorial te volgen, er zijn er zat te vinden onder Google maar ook uiteraard op dit forum. Meestal krijg je dan ook weer wat inspiratie. Je kan desnoods tijdens het volgens van een tutorial zelf wat effecten uit proberen, soms kom je dan op hele leuke resultaten uit Bewerkt: 18 april 2009 door .NightFlower Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.