Cabyon Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) Ik wil graag een nieuwe, frisse signature: Type: Signature Stijl: Fris, mooi Grootte: Maximale afmetingen (500x150) Afbeelding: Klik Tekst: De naam 'Gatebil' wil ik graag in 'Cabyon' hebben. Rand: 1px, zwart. Kleuren: Lettertype zwart Render: / Extra: Ja, ik zou het graag in deze stijl willen:Klik, en dan het water vervangen door blauwe elektrische effecten, de witte tijger door de taxi en graag scherp en er mag wel wat lichtinval bij. Succes! Bewerkt: 18 april 2009 door Cabyon Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) Ik wil het wel proberen voor je Cabby hij is misschien morgen klaar maar ik weet niet zeker of het gaat lukken. EDIT: Weet nu al het lukt niet Fotoshop doet het niet. Je maakt het wel erg moeilijk Iemand anders mag het wel voor je doen. Bewerkt: 18 april 2009 door gerbieboy6 Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Het hoeft niet perfect. Try something! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) [img=http://i41.tinypic.com/2afg8pe.jpg] Zoals je ziet is 'Gatebil' vervangen in 'Cabyon', zoals je gevraagd had. Daarnaast heb ik bij de neus en koplampen van de auto wat lichteffecten toegevoegd, om het wat flitsender te maken. De blauwe dondereffecten pakten helaas niet zo mooi uit, omdat de taxi eigenlijk te groot staat afgebeeld op de foto. Als er iets veranderd moet worden, geef dan even een gilletje. Bewerkt: 18 april 2009 door Silverbyte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.