F1Master007 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) Hallo beste moddelers, Ik ben nu begonnen om een auto te bouwen. Dit wordt een grote stap voor mij maar ik heb een goede tutorail. Alleen heb ik een probleem. Ik heb de blueprints al helemaal goed staan alleen zijn ze minder scherp dan de echt plaatjes. De resolutie van de planes kloppen volgensmij wel. iemand een oplossing? ik geef ook maar even het .max file mee. ferarri_enzo01.max met vriendelijke groeten, Tim Deelstra Bewerkt: 18 april 2009 door F1Master007 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Dat is nogal verkloot in 3dsmax. Je moet wat met de settings kloten. Ik kijk wel als ik thuis ben en niet op m'n werk. Reageren
Gangsta Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Om ze scherp te zetten: Customize > Preferences > Tabblad viewports > Bij Display Driver moet je op Configure Driver klikken > Zet bij Background Texture Size op 1024 en Download Texture Size ook op 1024. Klik dan op OK > OK en dan start je 3DSMax opnieuw op en dan zouden ze gewoon scherp moeten zijn. Reageren
F1Master007 Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Om ze scherp te zetten:Customize > Preferences > Tabblad viewports > Bij Display Driver moet je op Configure Driver klikken > Zet bij Background Texture Size op 1024 en Download Texture Size ook op 1024. Klik dan op OK > OK en dan start je 3DSMax opnieuw op en dan zouden ze gewoon scherp moeten zijn. Had ik al gedaan maar geen effect. Iemand anders nog een oplossing? Reageren
danny18 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Om ze scherp te zetten:Customize > Preferences > Tabblad viewports > Bij Display Driver moet je op Configure Driver klikken > Zet bij Background Texture Size op 1024 en Download Texture Size ook op 1024. Klik dan op OK > OK en dan start je 3DSMax opnieuw op en dan zouden ze gewoon scherp moeten zijn. Had ik al gedaan maar geen effect. Iemand anders nog een oplossing? Auto's kunje het beste met Zmodeller maken voor een tut over auto's maken moet je even in de MTL kijken. Voor de rest kan ik je niet helpen Reageren
Timske Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Om ze scherp te zetten:Customize > Preferences > Tabblad viewports > Bij Display Driver moet je op Configure Driver klikken > Zet bij Background Texture Size op 1024 en Download Texture Size ook op 1024. Klik dan op OK > OK en dan start je 3DSMax opnieuw op en dan zouden ze gewoon scherp moeten zijn. Had ik al gedaan maar geen effect. Iemand anders nog een oplossing? Auto's kunje het beste met Zmodeller maken voor een tut over auto's maken moet je even in de MTL kijken. Voor de rest kan ik je niet helpen Na een lang uur Ja na een lange minuut..[/font] zoeken heb ik een tutorial gevonden. Link: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=27398 Popup deed vaag Reageren
F1Master007 Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Allemaal alvast bedankt, maar nu ik zmodeler 1.07 installeer krijg ik dit: als ik op nergeren druk zet hij de exe er niet in en als ik opnieuw druk krijg ik hetzelfde. wat moet ik doen want ik heb hem al 3 keer opnieuw geïnstalleerd? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Allemaal alvast bedankt, maar nu ik zmodeler 1.07 installeer krijg ik dit: als ik op nergeren druk zet hij de exe er niet in en als ik opnieuw druk krijg ik hetzelfde. wat moet ik doen want ik heb hem al 3 keer opnieuw geïnstalleerd? Probeer Zmodeler eens opnieuw te downloaden of gebruik Zmodeler2. Reageren
F1Master007 Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Allemaal alvast bedankt, maar nu ik zmodeler 1.07 installeer krijg ik dit: als ik op nergeren druk zet hij de exe er niet in en als ik opnieuw druk krijg ik hetzelfde. wat moet ik doen want ik heb hem al 3 keer opnieuw geïnstalleerd? Probeer Zmodeler eens opnieuw te downloaden of gebruik Zmodeler2. ook al gedaan en versie 2 moet ik voor betalen om te importen. Iemand anders nog een oplossing? Reageren
F1Master007 Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) ik heb er nu nog een probleem bij in 3ds max is dat xyz ding weg (heeft me broertje gedaan, hij zou voorzichtig doen ) als ik hem probeer te verschuiven dus nu kan ik hem niet in 1 richting schuiven. Iemand een oplossing??? Bewerkt: 20 april 2009 door F1Master007 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Voor de assen, dat XYZ ding, moet je naar views>show transform gizmo. Over Zmodeler: Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat dan weer kan, maar het zal wel weer door Vista komen , het is maar een suggestie hoor(Weet hier niets vanaf, met Zmodeler zelf zou ik je goed kunnen helpen, werk er al jaren mee ), maar zou het kunnen komen doordat je bijvoorbeeld geen administrator bent en dat je daarom geen rechten hebt om dingen te installeren ofzo? Is maar een wilde gok... Je moet trouwens sowieso met Zmodeler 2 werken, met Zmodeler 1 kan je ook niets in GTA San Andreas zetten enzo, overigens: Er zijn manier om niet te hoeven betalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.