Crusher!! Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) Vehicle Spawn Menu Info Ik was me een beetje aan het vervelen, en toen kwam ik op het idee om een Vehicle Spawn Menu te maken. het is wel wat simpel, maar het werkt het heeft 305 regels, je kan totaal 20 verschillende voertuigen spawnen, niet erg veel maarja. de command voor het menu te openen is: "/Menu" Download Download .rar <Download> Download .zip <Download> Bewerkt: 24 mei 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Even kijken Maar plaats het de volgende keer ook op pastebin of plaatscode of iets dergerlijks. En het is trouwens Vehicle, en niet Vehilce. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 En het is trouwens Vehicle, en niet Vehilce. ja maar door dat vehilceID raak ik daar altijd mee in de war Reageren
Remcconen Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 En het is trouwens Vehicle, en niet Vehilce. ja maar door dat vehilceID raak ik daar altijd mee in de war Nu doe je het weer. Het is vehicleid Reageren
Crusher!! Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) En het is trouwens Vehicle, en niet Vehilce. ja maar door dat vehilceID raak ik daar altijd mee in de war Nu doe je het weer. Het is vehicleid aah kut zooi maar pawno die pakt vehilceid wel edit: laat we dr over ophouden Bewerkt: 18 april 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ownage Maar opzich wel leuk zo'n menu, maar een command om een auto te spawnen gaat wel iets sneller.. Leuk gedaan dus, maar zelf blijf ik bij command spawns. Kutgw Reageren
Crusher!! Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ownage Maar opzich wel leuk zo'n menu, maar een command om een auto te spawnen gaat wel iets sneller.. Leuk gedaan dus, maar zelf blijf ik bij command spawns. Kutgw ja oke,, maar een menutje staat wel leuk Reageren
defil3d Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) hm nice kga hm adden in m'n server want bij mijn server doe je /car 555(voorbeeld) maar dan kun je maar 1voertuig per keer spawnen EDIT: is er een command voor? om het menu tezien? Bewerkt: 6 mei 2009 door defil3d Reageren
Remcconen Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Moet je even kijken in het script. Als je een server draait, weet je ook wel hoe het werkt. Lijkt mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.