stibie Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Hallo allemaal, Ik ben opnieuw begonnen met het spelen van gta vice city. Maar ik zit vast bij de missie love juice van Love fist. Het probleem bevind zich bij het wegbrengen van Mercedes. Ik kom nooit optijd aan bij de love fist studio. Zijn er ankele tips ofzo, welke auto raden jullie aan. (of motor) Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Hallo allemaal,Ik ben opnieuw begonnen met het spelen van gta vice city. Maar ik zit vast bij de missie love juice van Love fist. Het probleem bevind zich bij het wegbrengen van Mercedes. Ik kom nooit optijd aan bij de love fist studio. Zijn er ankele tips ofzo, welke auto raden jullie aan. (of motor) Alvast bedankt. Ik raad je de PCJ-600 aan. ( je kan hem van de dealer jatten) als je bij mercedes bent aangekomen zet je hem zo in de richting dat je weer weg kan rijden. als je gaat, gaat dan gelijk rechtsaf richting de brug naar little haiti. als je daar aan komt moet je het deel waar er geen hekken zijn gelijk de brug afrijden. volg daarna de lange weg en sla bij de ammu-nation rechtsaf, je zou nu nog 10-20 seconden over moeten hebben. je kan ook altijd nog een helikopter gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Ze stapt niet in een heli in:). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) Ze stapt niet in een heli je moet gewoon eerst de heli even er voor zetten en uit stapen en in de marker en dan naar de heli of anders loopt ie vast Bewerkt: 11 augustus 2009 door mrkwark Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.